Vraag

verkering vragen aan me crush

  • 8 July 2020
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Hallo mensies,

Ik doe aan windsurfen en er zit een heel erg leuk meisje in me groepje, ik ben zelf 13 en zei is in Augustus ook 13, zei is met haar vriendin de hele tijd dus heb weinig tijd om met haar 1op1 te praten maar soms hebben we wel even gepraat, ze vertelde ook aan mij haar insta maar die ben ik vergeten dus dat is heel jammer, maar ik denk de hele tijd aan haar, maar ik weet niet of ze ook mij leuk vind, en ik wou haar vertellen dat ik haar leuk vind en haar nummer vragen maar ik ben in dat soort dingen echt een mietje enmorgen zie ik haar voor het laatste dus ik hoop dat iemand snel kan reageren.


9 reacties

Heyy

Kun je niet aan een vriend in je windsurfclub vragen of hij haar insta weet? Anders kun je het d’r natuurlijk altijd nog een keertje vragen, is niet zo raar hoor! Just do it!

Wat meiden liever hebben heb ik geen idee van, ben zelf een jongen en ben nog nooit verliefd gwst dusja idk.

Groetjs

Badge

Heyy

Kun je niet aan een vriend in je windsurfclub vragen of hij haar insta weet? Anders kun je het d’r natuurlijk altijd nog een keertje vragen, is niet zo raar hoor! Just do it!

Wat meiden liever hebben heb ik geen idee van, ben zelf een jongen en ben nog nooit verliefd gwst dusja idk.

Groetjs

Oké thnx, en er zit geen jongen in me windsurfgroepje, want we zijn in allemaal groepjes verdeeld en de kinderen in de andere groepjes kennen haar niet, dus dan maar gewoon haar insta vragen 👍

Heb ff geduld. Je kunt niet verwachten dat je binnen een uurtje 100 reacties hebt.

Plaats ook niet 4x hetzelfde bericht, is heel vervelend.

Hierin tags gebruiken als “vragenlijst , depressie ,  moeder , vader , school” heeft hier ook niks mee temaken. Gebruik die tags dan ajb ook niet.

Dankjewel voor je medewerking :) .

Het is inderdaad niet echt super cool wat je nu hebt gedaan.
Je hebt nu vier exact dezelfde topics aangemaakt, omdat je geen reacties hebt gekregen.
Niemand hier is verplicht om te reageren en je moedigt ons ook niet echt aan om te reageren door misbruik te maken van de functies van dit forum.

Doe dit de volgende keer dan niet...

Hallo TwannieboyNL :)

Gebruik die tags gewoon niet voor dingen die er niet mee te maken hebben en maak ook niet 4x hetzelfde bericht. Er komen vanzelf reacties maar het motiveert de meeste forummers ook niet wanneer je 4x hetzelfde bericht aaanmaakt.

Nu even jou proberen te helpen met je onderwerp:

Ik zou dan morgen op haar afstappen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +1

Wat hierboven als is gezegd: geen misbruik maken van tags enzo.

Als antwoord op je vraag: ik zou op dr afstappen, ookal is die vriendin erbij, en een praatje maken dat je t jammer vind dat je haar (of Miss een deel van de groep) niet meer gaat zien. Dan kan je zeggen k’kunnen we anders nog contact blijven houden?’ Wss zegt ze dan ja en kan je vragen om dr nummer of insta. Als je t ni durft moet je maar denken ‘ als ik een blauwtje loop boeit het eigenlijk toch niet want ik zie dr toch nooit meer’ en gewoon een beetje schijt hebben en durven te gaan. Je gaat spijt krijgen als je niet op dr afstapt.

Ho, stop. Nooit gelijk je gevoelens vertellen, doe ik tenminste. Eerst beter leren kennen. Je kan natuurlijk gewoon om haar insta vragen en dan zeg je dat je die bent vergeten? Als je het gaat vragen kan je met een vriend er misschien naartoe gaan en dat je onderweg een praatje met hem maakt. Je hoeft niet perse haar telefoonnummer meteen. Je kan beter gewoon dmen en zeggen. Yoo, weet je wie ik ben? En dan kan je gesprek starten. Als je nog meer vragen hebt stel ze.

Reputatie 3
Badge +4

Hallo,twannieboy.

 

ik zou eerst wat info over diegene zien te krijgen. Mijn vorige vriendin(2 weken uit na 4 maanden relatie). Prate soms met me en appte veel met me en soms zaten we met anderen in een call te kletsen. Zo begon ik haar ook veel leuker te vinden.  Uiteindelijk vroeg ze me na school om ergens dicht bij een stukje samen te lopen. Je zag natuurlijk meteen wat ze wilden en zij vroeg het tijdens het lopen vlak voordat ik het kon doen.

 

misschien kan je uit mijn ervaring wat ideeën opdoen maar ik zou sws eerst een beetje contact proberen op te zoeken. En dan gwn na de surfers achter haar aanlopen en dan als de rest weg is aan haar vragen of bvb een afspraak ergends maken

 

ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

 

MVG annoniemejongen

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ja heel erg bedankt, ik ga om haar insta vragen morgen en dan kunnen via daar appen en mischien kan ik dan wel vragen of ze een keertje wil afspreken ofzo 😁👍

Reageer