Skip to main content
Vraag

Verkering vragen aan jongen

• June 3, 2025
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyyy allemaal, ik ben dus verliefd op een jongen. Tijdens discozwemmen ben ik op hem geworden en ik zie hem eigg alleen dan dat is een keer in de maand. Ik ben dus verliefd op hem maar ik weet niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind dus ik wil hem graag vragen of hij mij leuk vind zo ja wil ik hem verkering vragen maar ik weet helaas niet hoe en ik ben bang dat hij me gaat uitlachen en zijn vrienden ook dus kunnen jullie mij aub helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen...

3 reacties

Gossip_Girl007
Forum|alt.badge.img+1

heyy, ik ga je ff zo goed mogelijk proberen te helpen.

vgm willen jongens de "pure you”, dus niet extra leuk doen enz. probeer met hem te flirten om hem te peilen. weet je niet hoe? → chatgpt.

probeer ook te socializen met mensen waarmee jullie allebei zwemmen. kijk "how to get a guy in 10 days” van emma jordynn, t werkt echt!

veel succes x

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 19, 2025

Ik ben een jongen en ik zou als een meisje langzaam nr me toe komt en niet uit het niets doet, haar niet gaan uitlachen want ik zou het best wel leuk vinden. Ik zou die jongen als hij alleen is hoi zeggen ofzo of lachen. En  samen praten en dan later vragen of hij je ook leuk vind.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben een jongen en ik heb even voor je gekeken online naar hoe je kunt zien of een jongen je leuk vindt en ik heb een filmpje gezien van bokado met de titel: dingen die jongens doen als ze je leuk vinden. 

En ik vindt het best wel eng want ze heeft grotendeels gelijk 😅🤣

Ik hoop dat je hier wat aan heb, 

Mijn tip is: doe een eerlijk berichtje en zeg gewoon hoe je je voelt. 80 % van de jongens vragen je zo op date als je een goed indruk heb gemaakt

Ennu succes