Skip to main content
Vraag

verkering vragen aan een jongen

• December 14, 2025
  • 10 reacties
  • 142 Bekeken

hey iedereen,

ben ik weer (ik ben 12 en een meisje voor degenen die mijn vorige topic niet hadden gelezen) ik vind diejongen uit mijn klas nog steeds leuk en ik wil hem wel verkering vragen maar ik durf niet zo goed, want ik weet niet helemaal zeker of hij me leuk vind kijk hij raakte toen ik naast hem zat in de klas soms mijn arm aan met de zijne, hij was heel aardig enz. en laatst tijdens de les zaten ik en mijn vriendin achter hem en leunde hij ineens naast mij met zijn stoel en liet me daarmee heel erg schrikken, mijn vriendin zag hem al maar hij deed 🤫 naar haar vertelde ze later, ik weet niet goed of dit een hint is of hij het gewoon leuk vindt om mij te plagen. 

Ik weet ook niet zo goed hoe ik verkering moet vragen, want ik wil het wel een beetje subtiel doen.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

× deanoniem 

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

hi ik ben ook 12 en ik heb ook een jongen die een beetje zo doet 

ik denk dat hij je wel leuk vind 

hier wat tips 

1 vraag of hij een keer zin heeft om af te spreken 

2 je kan kijken of hij ook zo doet bij anderen meiden zo nee vind hij de denk ik leuk

en 

3 je kan ook even wachten en kijken of hij je vraagt 

ik hoop dat je er wat aan  hebt groetjes lilou

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Wordt beter bevriend, spreek af, kijk of hij ook interesse heeft in jou. Als dat zo is ben je goed bezig. En dan gwn vragen, een Nee heb je een Ja kun je krijgen. 

Succes, laat weten hoe het is afgelopen

• December 14, 2025

dank jullie wel ik zal jullie op de hoogte houden

Forum|alt.badge.img+1

Ik zal zeggen doen vraag hem een keer uit dus gewoon zeggen van wil je meschien een keer afspreken omdat als je het midden in de klas of pouze zecht of ergens bij zijn vrienden zecht die vaak nee je moet het gewoon privé vragen ik ben trouwens een jongen van 15 en heb veel verstand van relaties 

• December 17, 2025

hier is ff een update ​@Lilou 1. durfde ik nog niet 2. Als hij met/bij mij is doet hij veel aardiger dan bij de andere meiden en hij praat ook vaker met mij. @Anoniem2040  we praten nu ook veel vaker met elkaar ook over kleine dingen of opdrachten ofzo ik heb wel het gevoel dat we steeds meer een band krijgen. Vandaag hoorde ik hem met zijn met zijn vrienden praten en hoorde ik hem mijn naam zeggen.

Dit was voor nu even de update een andere keer komt meer😀

LoesDKT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • December 17, 2025

Heyhey!

Wat fijn dat jullie het hier zo over kunnen hebben, letten jullie er wel op dat het geen blog wordt? Zie forumregel 5, ‘Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.’

Groetjes :)

Loes, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

hi

@deanoniem ik ben heel blij voor je dat je veel met hem praat en wat ook ​@Anoniem2040 al zij je moet gewoon veel met hem praten en het gewoon een keer vragen 

oh nog 1 tip als je hem verkering gaat vragen zou ik het buiten school doen om te voor komen dat kinderen dingen gaan verzinnen omdat ze iets gehoord hebben en het dan gaan door vertellen 

• December 18, 2025

Thx ❤️

• December 18, 2025

Heyhey!

Wat fijn dat jullie het hier zo over kunnen hebben, letten jullie er wel op dat het geen blog wordt? Zie forumregel 5, ‘Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.’

Groetjes :)

Loes, De Kindertelefoon

ja ik zal er op letten. Bedankt voor het herinneren 

• December 22, 2025

Heeft er iemand anders nog tips (deel van post verwijderd door KT i.v.m. anonimiteit).