Vraag

verkering vragen!!

  • 28 April 2024
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, ik ben een meisje van 15 jaar. En ik wil iemand verkering vragen maar ik heb dat nog nooit gedaan😬. 
 

Btw ik val op meisjes:)

Heeft iemand ervaring hiermee?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi , ik val ook op meisjes en bij mijn vriendin hebben noch zij noch ik dat ooit letterlijk gevraagd , het is gewoon vanzelfsprekend gekomen . We zijn intussen al een hele tijd gewoon een stelletje met alles erop en eraan haha !  Weet bij jou dat andere meisje dat je een crush op haar hebt ?

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan misschien wel wat tips geven:

• vraag nooit direct om seks (deze is best wel logisch)

• ken je hun goed, en kent zij jou goed? Dan mag je best wel om verkering vragen.

• En ik bedoel, vraag niet direct direct om verkering, misschien wat hints achterlaten dat je haar leuk vindt? Want als iemand om verkering gevraagd wordt dan kunnen ze of heel oncomfortabel reageren of een beetje in de war raken, maar er zijn gevallen dat ze positief reageren!

• Ademen, ik lees dat je een beetje gespannen bent. Maar als je diep adem neemt voordat je het vraagt dan komt het wel goed.

• En je hoeft niet persé een cadeautje mee te nemen ofzo.

• Doe het op een rustige plek, waar mensen bij zijn kan het moeilijk worden. 


Ik hoop dat deze tips helpen!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi , ik val ook op meisjes en bij mijn vriendin hebben noch zij noch ik dat ooit letterlijk gevraagd , het is gewoon vanzelfsprekend gekomen . We zijn intussen al een hele tijd gewoon een stelletje met alles erop en eraan haha !  Weet bij jou dat andere meisje dat je een crush op haar hebt ?

Nee, dat weet ze niet 

Reageer