Vraag

verkering vragen

  • 17 January 2024
  • 9 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen 

 

Ik vind een meisje uit mijn klas leuk maar k durf het nie te vragen hebbn jullie tips

 

Grtjs


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat lief!😍

Heb je al veel contact met haar? Ik zou stiekem een beetje haar aandacht trekken. En dan kijken wat dat met haar doet. Ik ben zelf een meisje en zou het wel leuk vinden als een jongen een compliment geeft zovan je ziet er leuk uit vandaag, maar dan wel alleen als ik die jongen goed ken.

Als je haar wilt vragen om een relatie zou ik je afraden om het via de app te doen, dat levert problemen op. Gewoon face to face, dat vinden veel meiden aantrekkelijk en je straalt zelfverzekerheid uit.

Laat je updates achter? Ik ben best benieuwd haha🙈

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniempje123 

Ben weer blij met zo een vraag!!

Je hoeft niet meteen verkering te vragen hoor, heb je wat @Ik_wil_anoniem_blijven al zegt, contact met haar? Ik zou eerst een normale vriendschap opbouwen, uiteindelijk kun je tegen haar (face-to-face, geloof mij, ik heb die zelfde fout gemaakt door het via app te doen) zeggen dat je haar leuk vind. Maar probeer eerst normale vrienden te worden.

Succes en laat mij ook weten hoe het gaat

Reputatie 1
Badge

Hey bedankt voor de antwoorden

 ik ben al hele goede vrienden met haar dus ik heb haar vandaag een paar complimentjes gegeven en ze begon hellemaal te blozen 

Dus dat is een goed teken

En ik hoorde haar tegen haar vriendin zeggen dat ze me leuk vind is dat mijn teken om het te vragen?

Grtjs

Reputatie 7
Badge +7

Oeh wat leuk! Ik denk zij jou ook leuk vind!

Ik zou haar om een relatie vragen. :)

Reputatie 7
Badge +17

Dat is zeker een goed teken. Ik zou het haar vragen.

Succes

Reputatie 1
Badge

ik heb verkering!!!!! 

ze zei ja ik ben echt heel blij

en super bedankt voor de tips

Reputatie 7
Badge +17

Mooi man. Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +7

Fantastisch om te horen, maar er wat moois van en heel veel plezier!😀
@Anoniempje123 

Reputatie 7
Badge +7

Wat leuk!! Heel veel plezier samen :D

Reageer