Vraag

verkering vragen

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

er is dus een meisje die ik leuk (eigenlijk al 3 jaar maar ik vind het toch spannend om te gaan vertellen) vind en die mij 2 jaar geleden heeft gevraagd en toen zij ik nee en daar heb ik nu spijt van dus besloot ik om haar te gaan vragen vandaag maar toen hoorde ik dat ze al iemand anders heeft en wat ook was is dat ze me vroeg de eerste 2 weken in de 1ste klas en toen zij ik nee en daar heb ik nu spijt van en dan nog iets ik heb nog maar 9 maanden om het te vragen want daarna ga ik weg van die school en ik kan wel wachten tot het uit is maar als het langer duurt dan een 9 maanden is het over dus wat moet ik doen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kan weinig doen, ze zit nu in een relatie. Die verliefd heid gaat wel weer voorbij hoor. En wachten tot die weer single is kan nog jaren duren. Ik zou je gewoon met andere dingen bezig houden

Reputatie 7
Badge +17

Ze heeft iemand anders dus jij hebt nu pech. Ik zou haar uit m’n hoofd zetten als ik jou was. En wat @benebird zegt klopt. De verliefdheid gaat vanzelf wel weer over.

Reputatie 3
Badge +1

Joh, Ik vind het echt wel een nare situatie voor je, wat je kunt doen naast wachten, is als je over een week weggaat, het zeggen en zeggen dat je er spijt van hebt. Als je dan weggaat is het misschien wat meer tot een einde gekomen.

Reageer