Skip to main content

Hoi ik ben 13 jaar en ik zit in groep 8 (ben blijven zitten 1x) ik vind een meisje heel erg mooi en leuk alleen durf ik haar geen verkering te vragen ze is nooit alleen er zijn altijd vriendinnen van haar in de buurt ik droom elke dag over haar en ik weet niet of ze me mooi vind ik ben namelijk stevig

 

Plz help

Stop een briefje in haar la of jaszak (denk ik . Je heb toch nog geen kluisje???)

 

Emma


Of doe wat eenmalige zegt maar ik zou gewoon naar haar toe gaan en vragen of de anderen even weg willen gaan of negeerd de anderen gewoon en vraagt haar verkering als ze nee zegt dan is zij gewoon een beetje dom want je lijkt me heel erg aardig ;)


Of doe wat eenmalige zegt maar ik zou gewoon naar haar toe gaan en vragen of de anderen even weg willen gaan of negeerd de anderen gewoon en vraagt haar verkering als ze nee zegt dan is zij gewoon een beetje dom want je lijkt me heel erg aardig ;)

Wie is eenmalige ????


Emmalove 

Mijn telefoon veranderde de naam Emmalove naar eenmalige sorry😅

 


App haar haar of bel haar op


ik zou zorgen dat jullie met zn 2en zijn door gwn briefje te doen of dr te appen ofzo en dan gwn gesprekje starten en dan of zeggen dat je keer wil afspreken of het al meteen zeggen 


Reageer