Vraag

Verkering vragen

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een vraag.

Ik ben Nick en ik ben 13 jaar.

In mijn klas zit in meisje die ik al het hele jaar leuk vindt. Ook volgend jaar zit ze in mijn klas.

Maar hoe vraag ik haar verkering ? EN vraag je verkering überhaupt? Krijg je dat niet vanzelf door iets? 

 

Ik wil namelijk echt heel graag verkering met deze topmeid.

 

Groetjes, Nick 


3 reacties

Hey Nickk

 

Ik denk dat je dit meisje best eerst wat beter leert kennen. Probeer haar bijvoorbeeld eens een vriendelijk berichtje te sturen. Op die manier zou een gesprek kunnen ontstaan. Vraag je namelijk verkering aan iemand waar je nog maar weinig contact mee hebt gehad, lijkt de kans me groter dat je afgewezen wordt. Best eerst wat gezellig praten en eventueel eens afspreken lijkt me dus de boodschap hier :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Nou, dit meisje zit in mijn klas. Ik heb vrijwel elke dag eigenlijk wel contact met haar. Hoe moet ik dat dan aanpakken? Vraag je verkering? En als dat is, hoe ?

 

Groetjes Nick

Als jullie al regelmatig met elkaar praten, zou je haar kunnen vragen of ze eens zin zou hebben om met jou eens naar het park of naar de bioscoop te gaan. Op die manier kunnen jullie naar elkaar toe groeien. Zit de sfeer er goed in en heb je het gevoel dat dit meisje wel interesse in je heeft, kan je om verkering vragen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer