Verkering vragen ?

  • 12 May 2020
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen in de 2e van 14,5 jaar oud en ben al iets van 4 maanden ofzo verliefd op een meisje, maar durfde het niet echt te delen met mn beste vriend (omdat ik niet het gevoel had dat hij al veel dingen weet over dat soort dingen en me uit zou lachen ofzo) of haar te vragen. Dus ik wachtte gewoon nog even af en misschien zouden dingen later veranderen. Nu is er corona en bellen we met zn vieren (mn beste vriend, het leuke meisje, een goede vriendin en ik) en een tijd later vertelden mn beste vriend dat hij verkering had met een meisje!(die goede vriendin waar ik het over had) Dus nu ben ik een stuk zekerder van mn zaak en heb hem verteld dat ik ook iemand leuk vind en daar kan ik gelukkig ook gwn serieus over praten met hem. Maar nu is het corona en dan lijkt het me niet handig om haar te vragen en sowieso wil ik der niet online vragen maar real life. Wat moet ik doen!?? hoe moet ik haar vragen en wanneer en wat kan ik verwachten etc??

ps ik heb nog nooit verkering of gevoelens voor iemand gehad dus geen ervaring mee. pls advice


2 reacties

Hoi

 

Je vindt een meisje leuk, en zou haar graag verkering vragen. Je kan hier gelukkig serieus met je beste vriend over praten, maar weet met de corona-maatregelen niet goed wat te doen. 

 

Denk je dit meisje mee te kunnen vragen op een wandeling? Waar ik woon mag je namelijk op veilige afstand (1,5 meter) met elkaar sporten in de buitenlucht. Op die wandeling zouden jullie gezellig kunnen praten, en zou je, als dit moment zich aanbiedt, haar verkering kunnen vragen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

ty dat kan wel, zal er over nadenken

Reageer