Vraag

Verkering of vriendin?

  • 25 May 2018
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Ik heb weer een probleem.....

Ik heb nu al bijna 2 maanden verkering en ik weet niet zeker of ik haar nog leuk vind. Dit komt denk ik omdat we elkaar in die 2 maanden maar 4x gezien hebben.

Ook denk ik de laatste tijd ook best veel over een meisje uit m'n klas. Zei had mij in haar insta post dinsdag niet bij de anderen, waar ik normaal sta, getagd maar bij 2 andere jongens. Daarna op diezelfde dag gaf ze me ineens een knuffel. Toen ik na school haar een appje stuurde over die insta post, zei ze dat ze mij gwn één van de aardigste jongens uit de klas vond.

Hierna heb ik best veel over haar na gedacht. We zitten ook samen in een groepje van een filmpje wat we moeten maken (zie m'n andere topic over snijden namaken) en toen we gingen filmen hadden we het heel gezellig. (Dit was ook met 2 andere mensen)

Ik heb dus best veel over dat meisje uit mn klas nagedacht en ook over of ik nog met mn verkering verkering wil (lol, dat laatste klonk best grappig :p)

Ik denk nu dus dat ik mn verkering uit wil maken, aangezien ik gwn niet meer zeker weet of ik haar nog leuk vind.

Gelukkig dacht ik vandaag wat minder aan dat meisje uit mn klas (nouja, eigenlijk best veel, maar zij leek niet echt “contact” met mij te zoeken terwijl ze dat dinsdag, woensdag en gister wel deed.)

1. Nu wil ik dus weten of ik mn verkering nog echt leuk vind of niet (maar daar kunnen jullie niet echt bij helpen...)

2. Als ik haar niet meer leuk vind (ik denk het niet, nog ff goed nadenken dussss) hoe ik het dan uitmaak

3. En als ik mn verkering uit heb gemaakt, wil ik erachter komen of ik dat meisje uit mn klas leuk vind (kunnen jullie wéér niet bij helpen...)

4. En als ik haar dan echt leuk vind, hoe moet ik dan tegen haar zeggen ik haar leuk vind, zonder dat ik een soort player ofzo lijk (hier kunnen jullie me wél weer bij helpen 😉...)

Oké. Jullie kunnen mij dus helpen bij punt 2 & 4, maar reacties op 1 & 3 zijn ook altijd welkom.....

Super bedankt voor het lezen van dit topic en super knap van je dat je dit bericht hebt gelezen zonder dat je in slaap bent gevallen!

6 reacties

"1. Nu wil ik dus weten of ik mn verkering nog echt leuk vind of niet "
"Dit komt denk ik omdat we elkaar in die 2 maanden maar 4x gezien hebben."
Dan lijkt het mij tijd om die knoop door te hakken en jouw vermoedens proberen te besvestigen.

"2. Als ik haar niet meer leuk vind (ik denk het niet, nog ff goed nadenken dussss) hoe ik het dan uitmaak"
Face-to-face.
Ik kan jou verder er niet mee helpen, maar misschien kun je bij haar polshoogte nemen over hoe zij over jullie relatie denkt.

"4. En als ik haar dan echt leuk vind, hoe moet ik dan tegen haar zeggen ik haar leuk vind, zonder dat ik een soort player ofzo lijk (hier kunnen jullie me wél weer bij helpen 😉...)"
Ik denk dat je er wat tijd tussen moet laten zitten.
Het zou misschien helpen als men weet dat jij jouw huidige relatie al een tijdje niet meer zag zitten, maar mensen zijn verassend onvoorspelbaar en voorspelbaar tegerlijkertijd.

"zonder dat je in slaap bent gevallen!"
Tja, het is slechts 00:00 uur en ik heb niet eens een shot adrenaline ergens mee opgewekt, dus dat lukte prima.
Heyy! Ff een update

Ik heb het afgelopen zaterdag met m'n vriendin uitgemaakt. Ik had een Volleybal wedstrijd tegen haar broertje, dus dat kwam mooi uit.

Ik had haar geappt of we ff konden praten en toen hadden we ergens afgesproken. Ik vertelde dat ik het uit wou maken en toen zei zij dat zij dat eigenlijk ook al wilde dus dat kwam ook mooi uit (ik heb haar dus in ieder geval niet gekwetst ofzo ~doet overwinningsdansje~)

Nu weer over dat andere meisje uit m'n klas:
Ik heb gemixte gevoelens... Het ene moment vindt ik haar echt leuk, en het andere moment zie ik haar meer gwn als vriendin.... Hebben jullie ideeën voor hoe ik dit kan stoppen want het is echt fk irritant ??

Ok, dat was ff m'n update! Doei!! ??
Hoi,

Ik kan me niet echt vinden in dat je je haar het ene moment als "vriend" ziet en het andere moment als "vriendin."
Hoe bedoel je dat precies?
Is het dat je denkt:" Ja zij is toch meer een vriend van me vanwege…"
Want hoe naders zie je haar als 2 verschillende dingen?

Ik kan geen keuzes voor je maken, en ik kan zeker niet zeggen wat je moet en niet moet doen, maar ik denk dat als dit mijn situatie was ik het nog wat tijd zou geven.

De meeste problemen lossen zichzelf op na een periode van tijd en het kan veel energie schelen.
Ook denk ik dat je niet te overhaaste beslissingen moet nemen i.v.m dat je net iemand gedumpt hebt en dat dit soort dingen gewoon tijd kosten (denk ik).

Na een tijdje zal je wel weten of jij haar echt als je vriendin zal willen hebben of niet.

Groetjes van Maii:$
Hey! Ik bedoelde dat ik haar op het ene moment echt leuk leuk vind, en dat ik dan wel verkering wil.

En dan heb ik op andere momenten dat ik gwn vrienden wil blijven en juist geen verkering wil.


Snap je?? Het is inderdaad best wel ingewikkeld ?
En op sommige momenten lijkt het dat ze mij leuk vindt, en op andere momenten weer niet

En op die momenten dat het lijkt dat zij mij ook leuk vindt, krijg ik weer het gevoel dat ik haar ook leuk vind, en op die andere momenten zie ik haar weer gwn meer als vriend. Snap je?

Ik denk eerlijk gezegd dat we allebei ongeveer hetzelfde hebben...

ok wow even een updateje waar niemand om gevraagd heeft, bijna 4 jaar later...

 

ik ben fucking gay dus ik weet niet eens waarom ik zo'n probleem maakte over twee meiden lmfao. 

 

ik had in de maanden nadat het uitging met dat ene meisje echt een of andere gekke beef, maar dan zo'n type beef dat je elkaar haat maar allebei weet dat het een grap is. nu zijn we gwn tering chill met elkaar en praten we weleens in de gangen op school enzo. we zijn geen besties, maar haten elkaar ook niet meer lol. 

 

het andere meisje werd ik in de maanden na deze post enorm close mee, but then she stabbed me in the motherfucking back lol. ik zal er niet te diep op in gaan, maarja, heb er echt wel heel lang last van gehad. heb dr uit mn leven gehaald en was toen mn hele vriendengroep kwijt, had ongeveer een jaar geen vrienden en ben tering boos op dr geweest. 

nu realiseer ik me dat we 13 waren een de wereld niet snapten. ben dus ook niet meer boos ofzo. hoe kut het ook was, ik ben enorm gegroeid als persoon en denk dat het me wel gevormd heeft tot de persoon die ik nu ben. vind de ik die ik nu ben veel leuker dan de ik van toen. 

 

i honestly dont know why i wrote this update. vond het wel grappig om dit na zoveel tijd terug te lezen en te zien wat voor een sukkeltje ik was lol

Reageer