Skip to main content

Hoiiiiii,

Een jongen uit m’n klas en ik zijn verliefd op elkaar. We weten het van elkaar en appen elke dag, en eigenlijk gedragen we ons ook al wel alsof we verkering hebben. We willen heel graag verkering, maar we zijn bang voor de reacties van anderen bijvoorbeeld omdat we 13 zijn of dat het toch nooit serieus kan worden. Op deze manier kunnen we op school nooit praten of een keer afspreken. Wat moeten we doen???

Neem verkering!!!!

Over 1 of 2 jaar zijn jullie al klaar voor een relatie 

Negeer gewoon anderen

Het is ook jou keus 

Wil je het?? Ja??? Vraag het !!!!

Nee? Ben je er niet klaar voor?? Dan niet

 

 X Zelle

 


Als je het wilt vraag het en als hij ook een relatie wilt en je moet je niks aantrekken wat andere vinden


Okayyyyy thx 


Doen 🙂 ik zou het gewoon doen,  als je zo met elkaar bent als jullie dan moet je fijn van elkaar genieten ik zou het doen hoor. Ik ben nog maar 12 maar dat zou me wat dan 😉 Ik zou willen dat het meisje waar ik op crush in mijn klas zat echt :heart_eyes:  dan zou het me niet veel meer schelen wat anderen denken want dan heb je elkaar 🙂 beter kan niet :two_women_holding_hands:  ik hoop dat je er van geniet en dat je je  gelukkig voelt !  Go 4 it girl !

Grtz en liefs Julian X


Gwn doen joh. Zoals andere zeggen, als  jij het wilt, vraag het. Als jij het niet wilt, dan niet.

Er kan niks fout gaan, je bent maar 13 jaar oud. Misschien wordt het nog wel eens iets serieus :O

Mening van anderen boeit niet. Wat geldt is jullie vreugde.

Groetjes, Sano07


Trouwens als ik het zo lees hebben jullie eigenlijk al verkering 😉😙 geef er mooi aan toe 👫👍 

Grtz liefs Julian X 


Hey!

Zoals anderen al zeiden ga ervoor! Samen kunnen jullie het aan, die reacties van anderen!

Veel plezier!

Lucas


Wow meis dit moet je gewoon doen ! Ik sluit mij aan bij de anderen en ik heb zelf ook met een jongen uit mijn klas en het is superleuk ! Kijk mn topics maar eens ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Hey!

Zoals anderen al zeiden ga ervoor! Samen kunnen jullie het aan, die reacties van anderen!

Veel plezier!

Lucas


Precies ! zo is het, merk ik zelf ook en het klopt !


Reageer