Vraag

Verkering met een 11-jarige

  • 11 July 2022
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

Ik zit  dus met een probleem . ik ben een meisje van 13 jaar en ik ben dus best wel verliefd op een 11 jarige jongen. Ik ken deze jongen al een aantal maanden van sport en zaterdag hadden we kamp op sport. die avond hebben we gezoend en hij heeft me oo die avond verteld dat hij me leuk vind( dat hij verliefd op me is) Ik vind hem dus ook leuk maar ik weet dus niet of het raar is om met een jongen van 11 te nemen… Hij word wel volgende maand 12 maar alsnog is het 1,5 jaar verschil… Vinden jullie het kunnen ? Zou ik vekering met hem nemen of is het leeftijdverschil te groot? 

Groetjes van mij! 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Als jullie allebei elkaar leuk vinden, zou ik je niks aantrekken van het leeftijdsverschil en er gewoon voor gaan. Ik ken mensen die een relatie hebben waar ook ongeveer zo een leeftijdsverschil zit. Het is dus niet vreemd om dat te doen.

Groetjes van Sam

Badge

Sam heeft gelijk, als jullie elkaar echt leuk vinden dan moeten jullie zeker een relatie nemen. Daarnaast vind ik het nog wel meevallen hoe groot het leeftijdsverschil is dus wat mij betreft lekker doen!

Reputatie 3
Badge +2

Ja het klinkt raar en anderen zullen het vast oneens met me zijn. 

Maar het is een feit dat de ene volwassener is dan de andere dat is niet precies met  de leeftijd van je lichaam te matchen. 

Als hij daar al klaar voor is en al klaar is om te zoenen en jullie het allebij willen 

Dan is er geen probleem

Update je ons ff?

Latuuurr

Badge

Hoi, dit is nauwelijks een groot leeftijds verschil. Gwoon ervoor gaan. Rustig beginnen en leuke dingen samen doen👍

Reageer