Verkering met broer van een bekend iemand.. (nu heb ik relatieproblemen)

  • 12 August 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Badge

Ik kom oorspronkelijk uit Noorwegen maar ik woon nu al best lang in hier in Nederland .. In Noorwegen woonde ik een tijdje in Bergen precies te zijn daar kwam ik een hele leuke jongen tegen (omdat ik vrienden uit zijn vriendengroep kende).. Wat bleek: HIJ WAS OOK OP ME! Mar ja dus we hadden net een jar ofzo en toen ineens kreeg zijn broer een hit op een lied.. Oké meer details ga ik niet geven .. Ik vind de muziek van zijn broer echt geweldig maar hij was alleen maar jaloers en boos..  Nu is zijn broer wereldberoemd en hij niet.. Ik weet niet of ik hem nog langer leuk vind nu hij zo boos blijft.. 


1 reactie

Tja, jaloezie is heel lelijk ja. Waarom is hij niet gewoon blij voor zijn broer. Als mijn broer/zus opeens wereldberoemd wordt, zou ik het geweldig (voor hem/haar) vinden denk ik.

Kan je hier niet met hem over praten. Probeer tijdens het praten te begrijpen waar deze gevoelens vandaan komen (misschien denkt hij wel dat jij zijn broer beter vindt dat hijzelf. Het zou heel goed kunnen dat dat hem heel onzeker maakt. Je kunt hem best vertellen dat echt verliefd op hem bent en dat hij veel meer voor jou betekent dan de broer). Maar leg hem ook zeker uit dat zijn gedrag echt heel naar is en dat je niet weet of je verder met hem wilt als hij zo jaloers en boos is.

 

Succes ermee.

Groetjess

Reageer