Vraag

verkering meisje 12 jr

  • 22 September 2022
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Badge

Beste mensen om me heen. Ik zit in de brugklas en ben verliefd geworden op een meisje bij me in de klas. Ik vind haar heel leuk en heb het idee dat ze mij ook wel ziet zitten. Zeker weten doe ik het echter niet. Ik wil haar graag op het gegeven moment om verkering vragen. Mijn vraag is simpel: HOE????????


7 reacties

Badge

Ps: ik ken haar nog niet heel goed, dus tips om haar beter te leren kennen zijn ook welkom

Reputatie 4
Badge +3

Eerst leren kennen. Een paar keer mee uit vragen zoals ijsje eten patatje halen stukje wandelen bioscoop is een optie en je kan met elkaar afspreken om huiswerk te maken 

Als jullie een goede band hebben is vragen veer makkelijker 

Laat je ons weten hoe het ging

Reputatie 3
Badge +3

Je kan natuurlijk gelijk de grote vraag stellen. Maar je kan ook eerst wat meer tijd met haar doorbrengen, zodat ze sneller ja zal zeggen.

Ga in de pauze met haar zitten, ga samen eens wat leuks doen etc etc.

Pas wel op dat middelbare school relaties niet altijd lekker lopen.

Ga niet naar de bioscoop, dat werd eerder gesuggereerd in dit topic, en dat raad ik niet aan. Blijkbaar moet je voor een relatie naar de bioscoop of zoiets, want dat is echt zo'n ding dat ik al 1,000 keer heb gehoord. Het is een beetje onorigineel. Ik zou juist iets doen samen wat origineel is. Er zijn genoeg dingen op het internet te vinden.

En daarna gewoon vragen aan haar als je haar kent '’wil je mijn vriendin worden?'’

Reputatie 3
Badge +3

Ga niet naar de bioscoop, dat werd eerder gesuggereerd in dit topic, en dat raad ik niet aan. Blijkbaar moet je voor een relatie naar de bioscoop of zoiets, want dat is echt zo'n ding dat ik al 1,000 keer heb gehoord. Het is een beetje onorigineel. Ik zou juist iets doen samen wat origineel is. Er zijn genoeg dingen op het internet te vinden.

En daarna gewoon vragen aan haar als je haar kent '’wil je mijn vriendin worden?'’

Als ze allebei de bioscoop leuk vinden, wat is er dan mis mee? Het gaat niet om originaliteit, maar om dat je het leuk hebt, denk ik dan.

Badge

Ik weet nu zeker dat ze me leuk vind, duurt niet lang meer voordat ik haar ga vragen. Daarna blijft deze topic gewoon staan voor andere mensen die met het zelfde probleem zitten

 

Reputatie 3
Badge +3

Houd me op de hoogte!

Reageer