Skip to main content
Vraag

Verkering maar heel verlegen, wat moet ik doen?

• April 18, 2025
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Anonymous_cat
Forum|alt.badge.img

HELP!

Hoii! 
Sorry als dit een hele lange tekst is maar help alsjeblieft!!
Ik heb dus verkering met een jongen maar wel zijn allebei heel erg verlegen dat we niet eens elkaars handen durven vast te houden.. 

Ik heb hem dus eens op Instagram gevraagd of hij het goed vond of we eens handen zouden vasthouden en hij vond het goed, maar nogsteeds durf ik het niet.

We hebben allebei nog nooit verkering hiervoor gehad dus we weten allebei niet echt hoe het allemaal werkt en hoe het moet.

Dus wat moet ik doen of zeggen dat ik met hem handen vast kan houden zonder dat het heel spannend is??

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 18, 2025

Hey, heel lief wat je beschrijft! Ik denk dat je je gevoel moet volgen, je merkt vanzelf als je allebei dingen wilt en durft. Handen vasthouden is al heel leuk, en eig moet je gewoon een keer in een opwelling, als je dat aanvoelt, meteen doen wat je dan wilt en zijn hand pakken. Hij wil dat dan ook wel 😉. Ik weet iig dat ik dat heel fijn en leuk vond. Gaat vanzelf goed! Succes! En veel plezier met de liefde! Liefs, Tover xxx

Anonymous_cat
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 18, 2025

Dankje Tover01!

• April 20, 2025

Oii, ik heb een paar tips voor je: jullie kunnen in de bioscoop handen vasthouden want dan is het donker als je je schaamt in het openbaar, misschien is je vriendje wel net zo verlegen als jou maar durft niet fe vertellen,. Goodluck!!! Wɛirdơ xxx :)