Verkering en naar een andere school gaan

  • 9 July 2023
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

hoi, ik ben een jongen van 12, ik zit in groep 8 en heb net een paar maanden verkering, ja oke, het is dan wel basischool liefde, maar het voeld voor mij echt speciaal, het enige probleem is, ik ga naar een andere middelbare school als haar, allebei onze ouders weten het al, maar we hebben nog nooit samen afgesproken, en als ik dat zou vragen zou het wel ineens uit het niets komen, en dan zou ze wss nee zeggen en mij raar vinden, heeft iemand tips?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb je toevallig haar telefoonnummer, doormiddel van een groepschat ofzo van je klas?

Reputatie 7
Badge +17

Ja, dat is wel lastig. Maar waarom zou het raar zijn als je een keer wilt afspreken dan? En waarom denk je dat ze dan nee zegt? Afspreken als je verkering hebt lijkt me vrij normaal.

Maar goed, probeer zoveel mogelijk contact te houden, via snãp of whatsāpp of zo.

Ik zou ook sws eens vragen hoe speciaal de verkering voor haar is. Vooral omdat je denkt dat ze niet met je wil afspreken. Het zou zomaar kunnen dat zij het allemaal toch iets minder bijzonder vindt (ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het is een mogelijkheid).

Succes iig.

 

Badge

Ja, dat is wel lastig. Maar waarom zou het raar zijn als je een keer wilt afspreken dan? En waarom denk je dat ze dan nee zegt? Afspreken als je verkering hebt lijkt me vrij normaal.

Maar goed, probeer zoveel mogelijk contact te houden, via snãp of whatsāpp of zo.

Ik zou ook sws eens vragen hoe speciaal de verkering voor haar is. Vooral omdat je denkt dat ze niet met je wil afspreken. Het zou zomaar kunnen dat zij het allemaal toch iets minder bijzonder vindt (ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het is een mogelijkheid).

Succes iig.

Ik zal t proberen dankje

Reageer