Vraag

Verkering

  • 24 January 2023
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Oke nou in mijn vorige topics had ik het erover dat ik mijn boy bestfriend leuk vond we hebben nu verkering! ben ik echt blij mee. maar nu ongeveer een maandje geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. ben ik nu een hoer..?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

wat leukk!! veel geluk samen

En nee dit maakt jou geen hoer

Reputatie 5
Badge +4

nee je bent geen hoer!!! dit zijn jouw gevoelens en dat maakt je cht geen hoer hoor, hopelijk hbben jullie veel geluk samen

 

Reputatie 3
Badge +1

Oke nou in mijn vorige topics had ik het erover dat ik mijn boy bestfriend leuk vond we hebben nu verkering! ben ik echt blij mee. maar nu ongeveer een maandje geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. ben ik nu een hoer..?

Veel plezier samen en dit maakt je zeker geen hoer. Wat er vaak letterlijk mee bedoelt word als iemand jongens gebruikt voor seks of geld en dan dumpt. En zo te horen zijn er hier wel echte vlindertjes dus dat is zeker niet zo veel plezier samen

Reputatie 2
Badge +1

Heyy weet niet of je er nog wat aan heb maar goed,

Ik had vorig schooljaar een vriendje, dat duurde 6 weken. Ik had in oktober dit jaar een vriendje, dat duurde 5 weken. In december had ik met de jongen waarmee ik nu nog steeds heb, dat is ook best snel. Toen het net uit was tussen die van 5 en mij steunde m’n huidige vriend me enorm en hij is en was toen echt m’n steun en toe verlaat tijdens die hele situatie, zie mijn topic mocht je meer willen weten. 

Ik zie het zo, als jij er echt heel erg gelukkig mee ben en het niet alleen doet voor die profit zegmaar dan ben je zeker weten geen hoer. Maar aangezien je uit 2010 komt zal je het niet voor de profit doen dus zeker weten geen hoer hoor schat

xx Lea

Reputatie 4
Badge +3

heyhey , nee dit maakt je geen hoer/slet dat is heel wat anders :)) . en gefeliciteerd met je relatie trouwens!

Reputatie 3
Badge +1

oke sorry dat ik dit niet eerder had verteld het is al best lang uit😅

Reageer