Vraag

Verkering

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik vind een jongen leuk en soms dan kijken we naar elkaar. Om gelijk naar hem toe te stappen vind ik het een beetje lastig want misschien vind hij me wel helemaal niet leuk weet je wel. Heeft iemand tips? Zou heel fijn zijn.


4 reacties

Hey Maud, enige wat je kunt doen is met hem in gesprek gaan en dan achterhalen of hij jou ook op die manier leuk vindt en/of hij je ziet zitten. Succes!

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Maud789,

 

Ikzelf heb zondag een maand verkering. Ik vond het heel spannend om te vragen. Dus ik snap je wel.

Hoe je erachter kan komen is eigenlijk heel moeilijk in de regel. Ik zou zelf gewoon meer met de desbetreffende jongen omgaan

en dan gesprekken hebben. Misschien kom je er dan achter,


Ik hoop dat ik zo goed gereageerd heb.

 

JustAMathBoy

Reputatie 3
Badge +2

Hey Maud!,

Ik heb zelf al 4,5 jaar iets met iemand en ik ben 14 (bijna 15) dus ik weet niet of je hier iets aan hebt maar je kunt bijvoorbeeld aan een van je vriendinnen vragen of ze zien aan zijn houding of hij je leuk vind. Meestal zien zij dat namelijk veel eerder dan jijzelf! Ook zou ik even na gaan (als je dat niet al weet) of hij al een relatie heeft. Want anders kan het heel ongemakkelijk worden. Natuurlijk moet je wel eens met hem gaan praten dus ik zou gewoon eens een keertje naar hem toe gaan en vragen wat het hw is (als hij bij jou in de klas zit) of gewoon eens hoi zeggen als hij langs loopt. Dan merkt hij je wel op en dan is het makkelijker om een gesprek te beginnen. Als dat je eenmaal is gelukt kan je het beste over hobby’s ofzo praten want dat geeft een beetje aan dat je geïnteresseerd bent. Als hij niet echt open praat of vraagt naar die van jou en interesse toont dan weet je tenminste dat: OF hij is verlegen OF hij heeft geen interesse. Als je heel stoer bent zou je trouwens ook naar een van zijn vrienden kunnen gaan (of een vriendin vragen) of hij iemand leuk vind maar de kans is groot dat ze gaan delen dat je dat hebt gevraagd. En vanaf daar moet je het echt zelf doen want ik weet niks meer :) 

Veel succes!

XX:four_leaf_clover:

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor de reactie jongens, en ik heb nu eindelijk sinds gisteren verkering met die jongen en hij is knap en slim en romantisch!😍

Reageer