Beantwoord

Verkering

  • 15 December 2018
  • 2 reacties
  • 301 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Beste lezers,

Ik heb nu een maand verkering met een jongen uit mn klas. Ik kom uit een Marokkaans gezin dus verkering is niet een gespreksonderwerp. Ik wil het mijn ouders vertellen maar ik ben bang. Ik weet ook niet zeker of ik verkering met hem wil, ik wil eigenlijk dat het uit gaat maar ik durf het niet uit te maken. Tips?
icon

Beste antwoord door Cujiua 15 December 2018, 14:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je wilt eigenlijk dat het uit gaat met je vriendje, maar durft het niet uit te maken. Dat is begrijpelijk, maar als je het simpelweg niet meer ziet zitten kun je het toch beter gewoon uitmaken. Raap je moed bij elkaar en deel dit met hem als jullie samen zijn. Het zal ongetwijfeld moeilijk zijn, maar het is altijd beter dan je gevoel te negeren. Anders blijf je in een situatie zitten terwijl je dat helemaal niet wilt.
Daarnaast lijkt het mij verstandig om je ouders hier nog buiten te houden. Als je toch van plan bent om het uit te maken met je vriendje heeft het vertellen aan je ouders geen enkele meerwaarde. Zeker niet als het een gevoelig onderwerp is in je gezin en je het liever überhaupt niet vertelt.
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt! Wat een mooi advies!

Reageer