Skip to main content

Hallo allemaal, k ben L (13 jaar) er is een jongen waarop ik een crush heb/had. Het gaat net uit met zijn vriendin en begint mij leuk te vinden maar tijdens zijn oude relatie vroegg hij om een naaktfoto, ik zij dat hij dat niet kon maken. Maar hij vind mij nu leuk maar wat zou ik nou doen want kennelijk heeft hij meer verlangens aan seks dan mij en vraagt hij om naaktfoto’s bij andere meisjes. 
ik zou graag jullie reactie willen weten:(

Als jij het niet wil moet je het niet doen, Ik ben een jongen die ook online seks zoekt maar als een de andere persoon niet wil dan moet je het niet doen, in dit geval zou ik het niet doen.


Objectief zeg ik trap er niet in.  Hij is niet loyaal. 

Maar ik ben al maanden op en af bezig met een jongen die ik een vriendin had toen wij elkaar leerden kennen.  Hij heeft gezegd dat hij mij leuk vindt en dat hij het voor mij uit ging maken maar er gebeurde niks.  Uiteindelijk ben ik gestopt,  maar nu is het toch uit en ik merk dat ik langzaam weer naar binnen gezogen word.  Diep in mijn hart geloof ik daar hij een goeie jongen is en hij doet zoveel moeite voor mij zonder mij onder druk te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat hij mij hetzelfde flikt,  terwijl mijn hoofd zegt ben niet naïef. 

Dus met dit in gedacht zou ik zeggen,  ga ervoor maar blijf waakzaam. En maak duidelijk dat hij dit soort ongein niet pikt.


Serieus heb ik nou net gereageerd op een verhaal van 3 jaar geleden. Wat een moeite voor niks


@Mimo blijkbaar heeft @een jongen1093  dat ook gedaan 😂


Reageer