Vraag

Verjaardags cadeau voor mijn vriendin

  • 21 May 2020
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik heb dus sinds ongeveer 3 maanden verkering met iemand en zij is over een week jarig. Nou wil ik iets leuks voor haar kopen, maar weet ik niet wat. We zijn allebei 13 en ik weet een beetje wat ze leuk vind. Ik dacht zelf aan een armband of ketting, maar volgens mij moet je daar wat meer intiem voor zijn geweest, bijvoorbeeld kussen. En wij hebben niet gekust. Als iemand tips heeft zijn die welkom!


1 reactie

Hoi

 

In mijn ogen kan een ketting of armbandje prima. Je zou eventueel een zelfgemaakte armband of ketting met een zelf gevonden steentje kunnen geven. Da’s lief, persoonlijk en geeft aan dat je er tijd in hebt gestoken. 

 

Als cadeau zou je haar evenwel kunnen meenemen op een picknick (als dat toegestaan is in jouw regio, met de corona-maatregelen). Da’s romantisch en bezorgt jullie beiden een gezellige middag :slight_smile:

 

Ken je de hobby’s van je vriendin een beetje? Als ze bijvoorbeeld graag paardrijdt, zou je haar mooie paardrijd-handschoentjes kunnen geven. Als je haar een cadeau geeft dat bij haar hobby past, zal ze regelmatig aan je denken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer