Vraag

Verdrietig door thuis

  • 13 April 2020
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Ik ben Danique ik ben 13 en lesbienne

Ik heb al een vriendin en door deze corona zooi kan ik haar niet zo vaak meer zien.😔

s'Nachts lig ik altijd in mijn bed te huilen omdat ik haar zo mis.😭

Ik bedenk dan wat ik op dit moment met haar had kunnen doen.😍

En ik bedenk me dan ook, als we eindelijk weer naar school kunnen dan ga ik sowieso jankend naar haar toe rennen en haar knuffelen. 👭

I miss her so much


6 reacties

Hey Danique

 

Wat vervelend dat je je vriendin zo mist. Ik kan me voorstellen dat je haar graag in de armen zou springen, en haar een stevige knuffel zou willen geven. 

 

Wonen jullie ver uit elkaar? Met z’n tweeën sporten in de buitenlucht, anderhalve meter afstand houdend, mag namelijk nog wel (waar ik woon). Elkaar knuffelen zal moeten wachten, maar je vriendin zien lijkt me alvast erg fijn. 

 

Kijk maar uit naar dat moment waarop je haar opnieuw zal zien. Dat wordt vast enorm fijn :slight_smile:  Houd in de tussentijd maar goed contact via sociale media. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Zij woont een dorp verderop, echt bedankt voor jou tip 

~Ash

(Ik ben een non-binair dus pls geen ze of haar meer tegen mij zeggen)

Reputatie 1
Badge +1

mischien elkaar iederedag beeld bellen ? en heel veel appen en samen buitem met 1,5m afstand tussen jullie gaan wandelen

@Dani_Lesbi_Tomboy 

Ok, dan zal ik mijn best doen geen ‘haar’ meer tegen je te zeggen. Heb je liever hij/hem pronouns? Jammer genoeg hebben we in het Nederlands niet echt een gender neutraal pronoun zoals they/them in het Engels.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

ik heb dus prc hetzelfde alleen wordt het voor mijn vriendin en mij sws lastig om elkaar na de corona weer te zien misshien kun je met haar appen of bellen

@Dani_Lesbi_Tomboy

Ok, dan zal ik mijn best doen geen ‘haar’ meer tegen je te zeggen. Heb je liever hij/hem pronouns? Jammer genoeg hebben we in het Nederlands niet echt een gender neutraal pronoun zoals they/them in het Engels.

 

Gr. Kenshin

 @Kenshin , je zou hun/hen kunnen zeggen😉

Reageer