verdriet in liefde

  • 4 February 2021
  • 11 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het gaat niet heel goed ik heb heel dingen om mien vriend afgereageerd waardoor we veel ruzie kregen en dat is niet fijn, hierdoor is het uitgegaan en ik wil hem heel graag terug, wat moet ik doen? Ik heb alles uitgelegd maar hij wil er niks van weten en vind dat ik gezeur ben


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien nog een keer praten? Of een brief naar hem schrijven. Uitleggen waarom je zo hebt gedaan en je excuses aanbieden.

Ja ik heb dat allemaal al geprobeerd maar hij gelooft het niet en zegt maar tegen anderen dat hij niet meer zo’n zeur relatie wilt. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat je zoals de gene hierboven al zei het nog een keer moet uitleggen. Maar als je ziet dat hij het niet wilt dan moet je het laten je kunt mensen niet dwingen. Sorry als je hier niks aan hebt.

Ik denk dat je zoals de gene hierboven al zei het nog een keer moet uitleggen. Maar als je ziet dat hij het niet wilt dan moet je het laten je kunt mensen niet dwingen. Sorry als je hier niks aan hebt.

 

Ja ik wil hem ook niet dwingen, maar hij houd ergens diep van binnen wel van me heeft iemand tegen me gezegd, dus ik weet het niet goed

Reputatie 2
Badge +1

Als dat waar is ga er dan voor. Maar nogmaals hetzelfde: nooit dwingen dat vind niemand leuk.

hij dacht dus wel dat ik hem dwong

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 2
Badge +1

Hoe bedoel je?

 

Hij wil me niet meer terug omdat ik mezelf eigenlijk niet aan kan heb ik het idee

nou ja

ik typ hier het hele verhaal

In de zomer kreeg ik een relatie met hem. We hadden nooit ruzie we konden nog best wel veel in de coronatijd. Nou die tijd tot november ging het goed, daarna kregen we minder vrijheden weer door corona en ging het in mijn hoofd alleemaal niet zo goed en kon het niet mentaal aan en dat reageerde ik dus op hem af. het werd niet beter erop in het nieuwe jaar en sinds midden  januari is het uit doordat we teveel ruzie's kregen. ik ben door hem ontmaagd dus dat doet extra veel pijn natuurlijk! maar ik heb gezegd tegen hem dat ik mezelf niet was en mezelf terug moest vinden. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij de ruzies niet meer zag zitten. Nou ik heb dus gisteren gezegd dat ik 100 procent voor hem in zou zetten en niet meer voor veel discussies hierdoor zou veroorzaken, maar hij wil er niks van weten en mij die kans niet gunnen.. en hij was alles voor me dus ik zie het niet meer zitten

Reputatie 2
Badge +1

De situatie is dus erger dan gedacht. Maar ik ben geen exper. Ik wil het beste voor jou dus ik zou zeggen dat je een volwassene erbij haalt. Je hoeft dat gedeelte van ontmaagd zijn niet te vertellen als je dat niet ziet zitten. Sorry dat ik niet veel voor je kan doen. Ik denk dat het beste is om een volwassene erbij te halen niet persee je ouders. Die maken je mischien alleen nerveus door vragen te stellen. Ik raad jou aan om een mentor of iemand anders die je vertrouwd. Ik zelf heb al tegen mijn mentor gezecht dat ik moeite heb met het feit of ik homo of bi ben. In het kort gezegd ik kan niet veel doen voor je. Dus haal een volwassene erbij die je helpt.

Nogmaals sorry voor wat er met je hand is. Ik begrijp jou pijn en moeite.

dankjewel

 

Reageer