Vraag

Verder of niet?

  • 26 March 2018
  • 7 reacties
  • 239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was laatst met een meisje en we gingen samen een film bij mij kijken, niks geks gedaan ofso. Toen ze weg ging gingen we knuffelen en zoenen en we stonden echt een paar minuten tegen elkaar aan enzo. Toen keek ze heel de tijd met der ogen naar me mond en weer naar me ogen. Betekent dit iets dat ze verder wil gaan? En hoe zou ik het moeten aanpakken volgende keer als we samen een film gaan kijken?

7 reacties

heeii,
naar de mond kijken is meestal een drang van willen zoenen.
ga niet te ver als je geen verkering heb. hou het een beetje spannend
xx
zoals radeloosmeisje al zegt zal ik niet te ver gaan als je geen verkering heb straks vertelt ze het op school en word je uitgelachen
xx
quote verwijderd

Hangt ervan af; Hoelang zijn jullie al samen? Zijn jullie samen? Voel je echt wat voor haar? Meisjes kun je niet zomaar gebruiken en dan weggooien. Begin gewoon dan simpel: 'Hey, ik vind je echt heel leuk, weet je dat.' En als ze wilt, dan gaat het dan vanzelf verder. Veel succes!

p.s. Hoe oud ben je eigenlijk? Leeftijd is ook een aspect.
"Betekent dit iets dat ze verder wil gaan?"
Het is wel zo veilig om het te vragen.
Het leek er meer op dat zij verder wou gaan, en we zijn 16 en 17. We zijn niet samen en zien elkaar wel op school maar geen contact meestal dan. Meer op social media en als we gaan afspreken. Ik ken der nu al een paar jaar en ze heeft wel sexueel getinte berichten gestuurd ook. En nee ik gebruik geen meiden ofso.
Het leek er meer op dat zij verder wou gaan, en we zijn 16 en 17. We zijn niet samen en zien elkaar wel op school maar geen contact meestal dan. Meer op social media en als we gaan afspreken. Ik ken der nu al een paar jaar en ze heeft wel sexueel getinte berichten gestuurd ook. En nee ik gebruik geen meiden ofso.

Dan denk ik dat ze inderdaad wel verder wilt.
Thnx voor de reacties, binnekort ga ik weer met der en dan kijk ik wel wat er gaat gebeuren.

Reageer