Vraag

verboden vriendje

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

hii ik ben Seizoentje,


Een paar maanden geleden was ik op een feestje en ik was al een beetje dronken. En toen heb ik met m’n buurjongen zoent (hij is 17 ik 16). En toen heb ik natuurlijk gewoon door gefeest maar aan het eind was ik zo dronken dat mijn buurjongen me naar zijn huis had gebracht. (dit is wat ik allemaal van m’n bff heb gehoord want zij was bij me) Ik heb die nacht ook bij hem geslapen. En een paar weken later was er weer een feestje (toen was ik niet dronken) en toen hebben we weer gezoend daarna zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we nog meer gedaan. Maar mijn ouders mogen echt niet weten dat ik iets met hem heb omdat ze zeggen dat hij geen manieren heeft en ze vinden me te jong voor een vriendje. Weten jullie misschien nog een goeie smoes waardoor ik hem kan blijven zien? Of moet ik gewoon luisteren naar mn ouders en ben ik echt nog te jong voor een vriendje?

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Wat je betreft ben je nooit te jong voor een relatie. Als ik in deze situatie zat zou ik gewoon tegen mijn ouders zeggen dat ik het niet eens met ze ben en dat ik van diegene houd en dat dat het belangrijkste is. Liefde gaat voor lijkt mij haha.

Badge

Je bent echt niet te jong voor een vriendje. Ik denk dat als je je ouders verteld dat jullie elkaar echt leuk vinden dat ze het wel moeten begrijpen  toch? Ik zou in iedergeval niet tegen je ouders liegen!

Reageer