Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb een crush op een hindoeïstisch meisje, maar ik ben niet gelovig en Nederlands. Ik ben erachter gekomen via een vriend dat zij geen verkering mag door haar geloof. Ik ben 14 en zij is 13.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of iemand die tips heeft voor me?

Groetjes

Als zij op jouw is vraag dan of ze verkering wilt zonder dat haar ouders/verzorgers het weten 


Verboden liefde is natuurlijk super lastig. Als het echt niet kan, dan kan het niet. Je kan het natuurlijk stiekem doen, maar dat kan niet voor altijd zo doorgaan. Misschien wil zij wel helemaal geen verkering met jou, dus je weet nog niet eens zeker of het wat gaat worden.

Je zou je een beetje “dom” kunnen gedragen en er met haar eens over te praten. Dat doe je gewoon alsof je niet weet wat de regels van haar geloof zijn. Dan heb je in ieder geval bevestiging over of het nou mag of niet. 

Als het uitdraait op helemaal niks dan kan je daar ook niks aan doen. Je moet er dan toch overheen komen. Dat kan lastig zijn.  Maar het leven gaat door. Ik weet zeker dat er nog eens iemand op je pad komt waarmee je wel wat kan!

succes en sterkte! xxx


Bedankt voor de nu al snelle reacties, ik hoop dat er meer reageren. Ik ben nog wel verdrietig inderdaad.

 


Reageer