Vraag

Verboden liefde

  • 2 October 2022
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

 

Ik ben 12, ben net begonnen met  het middelbaar en shit.  Ik heb goeie vrienden en slechte vriendinnen, but boeien! In ieder geval ben ik heel erg verliefd geworden op Syrische jongen uit mijn klas- het boeit niet veel dat hij Syrisch is, want ik kwam er deze week pas achter. Hij is aardig en grappig en heeft super mooi haar! (even een leuk feitje, ik werd eerst verliefd op zijn haar en toen op hem,  maar dat boeit niet want anyways) In ieder geval ben ik opgevoed door mijn alleenstaande moeder en ik ben ook Christelijk. Dus ik mag geen vriendje. Heeeeeeeeeeeeeeel kut. 

 

In ieder geval werd ik verliefd op H -zo noem ik hem, dat is zijn bijnaam dus- enzo. Hij is ook verliefd op mij, blijkbaar ik weet het nog steeds niet zeker, maar oke. Maar mijn friendie ik noem haar ff Lady Gaga (want dat is haar bijnaam) vroeg verkering voor mij, zonder dat ik het wou -maar goed- en hij zei 'nee'. Ik weet nog steeds niet of hij mij leuk vind, ga ik vragen-als ik het durf.  Maarr in ieder geval daar gaat het niet over.

Mijn moeder is er echt heel streng over en ze zegt dat ze mij het huis uit gaat gooien als ik verkering krijg met H! Maar ik vind hem ECHT heel leuk en ik zie echt iets in ons -ookal weet ik niet of hij verkering wilt- en ik weet niet wat ik moet doen,!!!! I love my family, maar ik wil mijn eigen beslissingen maken.

 

Please iemand help mij! En oh die iemand die dit las en thanks!! Wat dit is echt rot.

 

Groetjes Fashion Diva

 

(tekst aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 6)


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Als je verkering met hem krijgt kan je dat geheim proberen te houden voor je familie 

Badge

Hi Fashon Diva!

Een pittig probleempje heb jij daar. 
Als het je toch gelukt is om verkering met hem te krijgen, stel hem dan eerst aan jou ouders voor als vriend. Zorg er dan voor dat hij super beleefd en aardig tegen jou ouders doet. Zo gaan jou ouders hem steeds leuker vinden. Op het moment dat ze hem echt heel aardig en sympathiek vinden kan je hem voorstellen als jou vriendje. Jou ouders vinden hem dan waarschijnlijk niet zo erg als jou vriendje. Alles beter dan als jij een vreemde jongen mee naar huis neemt. 
Ik hoop dat dit helpt🤗

groetjes: P

Reputatie 1
Badge

waarschijnlijk vind hij je wel leuk maar wilt hij niet als je vriendin het voor je vraagt omdat hij dan denkt dat het een grap is + je kan ook gewoon niet in een officiële relatie zitten maar wel een soort vriendschappelijke maar ook  beetje romantische relatie zitten als je snapt wat ik bedoel 😆

Reageer