Skip to main content
Vraag

vandaag is er iets gebeurd tijdens middagpauze.

• March 11, 2025
  • 8 reacties
  • 343 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

hoi ik ben zeepsopje,

vandaag tijdens de middagpauze was ik met A aan het wachten op onze broodje, toen er iemand op mijn schouder ging tikken en iets van zei wist je dat hij je leuk vind. ik zei iets van nee, ik wist niet echt hoe ik moest reageren. dus er is iemand op me verliefd? ik ken hem niet en misschien is het een grap, ik kan zelf nog niet helemaal geloven dat iemand op me verliefd is. want ik kan snel bozig worden en een beetje de baas spelen ofzo. ik weet het niet helemaal zeker of dat zo is, ik heb het gevoel. als er iemand op me verliefd is, vind ik dat leuk, maar ik weet niet of ik er klaar voor ben. ik ben al helemaal niet klaar voor om seks te hebben. misschien zie ik hem morgen in de middagpauze weer. ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest op mijn nieuwe school dus ik ben benieuwd of het wat word tussen ons, als hij echt verliefd op me is.

liefs,

zeepsopje

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 11, 2025

Wat leuk. Ik hoop dat het een aardige jongen is en dat jij ook op hem valt.

Geen zorgen: je moet maar aan seks beginnen als je er allebei klaar voor bent en zin in hebt.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 11, 2025

ik heb geen idee, ik heb het niet helemaal gevolgd, ik zie het wel

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 13, 2025

Hey wat leuk heb je al met kunnen praten 

• June 26, 2025

Hoi zeepsopje, hoe oud ben je want als je weet ik veel 12 bent moet je geen seks hebben denk ik. Ik wil het zelf nooit. Het lijkt me erg vies om eerlijk te zijn

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 26, 2025

hey ​@Ducklover27 

ik ben 15 en ik wil geen seks. ik vind hetzelfde wat jij vindt.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

hoi ik ben zeepsopje,

vandaag tijdens de middagpauze was ik met A aan het wachten op onze broodje, toen er iemand op mijn schouder ging tikken en iets van zei wist je dat hij je leuk vind. ik zei iets van nee, ik wist niet echt hoe ik moest reageren. dus er is iemand op me verliefd? ik ken hem niet en misschien is het een grap, ik kan zelf nog niet helemaal geloven dat iemand op me verliefd is. want ik kan snel bozig worden en een beetje de baas spelen ofzo. ik weet het niet helemaal zeker of dat zo is, ik heb het gevoel. als er iemand op me verliefd is, vind ik dat leuk, maar ik weet niet of ik er klaar voor ben. ik ben al helemaal niet klaar voor om seks te hebben. misschien zie ik hem morgen in de middagpauze weer. ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest op mijn nieuwe school dus ik ben benieuwd of het wat word tussen ons, als hij echt verliefd op me is.

liefs,

zeepsopje

Wat leuk zeg!!! Ik hoop dat het wat wordt en tuurlijk is het logisch dat iemand verliefd op je is, iemand heeft gewoon gezien dat jij positieve eigenschappen hebt, wat leuk zeg. 

Laat asjeblieft horen hoe het is afgelopen want dit is echt leuk!

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 27, 2025

het waren grappen. ik ben nog steeds alleen.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

het waren grappen. ik ben nog steeds alleen.

Gehh, wat flauw zeg, 

Ik denk wel dat iemand op je is maar het gewoon niet durft om naar je toe te stappen.