Skip to main content
Vraag

vanaf wanneer ben je verliefd ?

• May 4, 2025
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo

Ik denk dus dat ik verliefd ben maar weet het dus niet helemaal zeker. 

En ik dacht ik check het even na voor dat ik iets doms ga doen. 

Dus mijn vraag is vanaf waneer ben je verliefd ? 

Groetjes badeend. 

6 reacties

• May 5, 2025

Als je fijne gevoelens krijgt als je over iemand denkt of blij en gelukkig er van wordt. Dat heb ik tenminste 

Groetjes, epicduck01!

Xx

• June 25, 2025

Hoi ik weenie ik weet zelf ook niet of ik nou verliefd ben dus ik snap je helemaal

Groetjes aan ​@Badeend 

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

hoi ​@Badeend ,

ik ben zelf meerdere malen verliefd geweest, en wat verliefdheid eigenlijk is is alleen maar de goede dingen van de ander zien, en dat is heel mooi. je wil graag bij diegene zijn en diegene dr aandacht. ook droom je er wel wat over.

tuurlijk zal dat per persoon verschillen, maar zo zit het een beetje met mij 😉

ps. ik ben meestal ook zenuwachtig als ik bij diegene ben

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

Ik  was een beetje verliefd voor de zomervakantie, maar nu mis ik hem en zit ik de hele tijd te proberen een gesprek aan te knopen op snap

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Badeend,

Verliefd zijn voelt voor iedereen anders, maar meestal merk je het doordat je vaak aan die persoon denkt, blij en soms een beetje zenuwachtig wordt als je aan hem of haar denkt of bij diegene bent. Je wilt die persoon beter leren kennen en graag tijd met hem of haar doorbrengen.

Het gevoel groeit vaak langzaam, dus als je merkt dat je steeds vaker aan die persoon denkt en blij wordt van het idee om bij diegene te zijn, is dat een goed teken. Maak je vooral geen zorgen over dat je iets doms doet; het belangrijkste is dat je jezelf blijft en eerlijk bent, ook naar jezelf toe.

xx liefs Wolf 🐺

• September 3, 2025

Mag ik eerlijk zeggen dat is voor iedereen anders. Maar wat ik zelf denk en hoor is de beste manier om er achter te komen je zelf de vraag te stellen. Denk ik veel over die persoon na??  Want al zit die persoon veel in je gedachtens op een leuke en vrolijke manier dan ben je denk ik verlieft