Skip to main content

Vanaf wanneer ben je verliefd

• December 14, 2025
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal,

Ik vraag me af of ik verliefd ben: Er is een meisje waarmee ik dagelijks uren stuur ik denk veel aan haar en soms komt ze zelfs in mijn dromen voor. Ze is ook knap dus ja. Maar ik denk dat als ze het zou aanvragen dat ik toch nee zou zeggen, ik wil geen miserie zoals ruzie, cadeautjes kopen. Dus dan hoef ik nog geen relatie. 

Mijn vraag is dus: denken jullie dat ik miss verliefd op haar ben en wanneer zijn jullie verliefd op iemand?

Alvast bedankt

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi

ik denk dat je haar misschien wel leuk vind

wat voel je als je haar ziet, word je blij of verlegen of gwn zo als je ook bij anderen kinderen hebt 

en als je wel verkering krijgt hoef je geen cadeautjes te kopen als je dat niet wil, gwn ff gefeliciteerd zeggen als ze jarig is 

ik hoop dat je er wat aan hebt 

groetjes lilou 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Hey ​@Lilou 

Bedankt, maar denk je echt dat ze het oké zou vinden moest ik geen cadeatjes kopen?

En als ik haar zie ben ik blij, voel ik me thuis ma da heb ik ook bij mijn beste vriend

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi 

ik denk echt dat je geen cadeautje hoeft te kopen mag natuurlijk wel als je wil en ik zou wel iets kopen als je word uit genodigd word bij haar feestje 

ik denk dat je haar wel leuk vind maar ik weet niet hoe je je precies voelt maar het is goed als je je thuis voelt bij haar en als je blij bent 

ik hoop dat zij jou ook leuk vind 

groetjes lilou 😊

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

Heyy een makkelijke oplossing is eten wat ze lekker vindt. Chocolade of zo 

valt altijd in de smaak