Skip to main content
Vraag

van vriendinnen naar relaties???

• April 18, 2025
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, ik ben nu 13 en heb een crush op 1 van mn vriendinnen. Ze is lesbi en 14 jaar. Over een paar dagen hebben we een hangout met zn tweeën en ik wil dr graag vertellen hoe ik me voel. zij heeft hints gedropt dat ze me leuk vind en 1 van mn vrienden zegt dat ik dr gwn moet zoenen en als het niet werkt dan kan ik er weer over vergeten.

Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet doen, help!!!!

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Heey ! 
Ik heb vroeger ook zo iets gehad ik was heel erg verliefd op een vriendin van me en zij ook op mij. ik was toen 12 en zij  14  we hebben toen gewoon afgesproken en deden doen durven  en de waarheid en ik vroeg toen aan haar vind je me leuk want zij heeft waarheid gekozen en toen zij ze ja en ze vroeg het ook aan mij ! Misschien is het idee om het op die manier te doen ? 
groetjessss 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo

als ik jou was zou ik aan haar vragen of ze op dit moment iemand leuk vind en of je diegene kent en dan vragen of je hun kan helpen want als ze niet op jou is kun je zeggen dat je haar wou helpen om een vriendinnetje te krijgen dit maakt het namelijk niet te opvallend als je het niet opvallend wilt maken