Vraag

Valentijnsdag

  • 8 February 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ehm, het is weer bijna Valentijnsdag en ik ga vragen als we dan wat zullen gaan doen, maar ik weet nog niet precies wat. heeft iemand een leuk idee om te doen met een meisje?


4 reacties

Badge

Hoihoi!

Je zou kunnen vragen wat ze leuk vindt, maar als je dat niet wil (omdat je het bijvoorbeeld een verassing wil houden) kan je bijvoorbeeld naar de bioscoop gaan, bij de McDonald’s iets halen of bij iemand thuis een film kijken met popcorn ofzo.

Beste Otter, 

thanks voor je reactie. Het zijn natuurlijk hele leuke ideeën, maar ik zou een keer iets specialers met haar willen doen.

Heb je daar ook ideeen over?

 

Ik zit met t zelfde probleem😑😑 Ik zat zelf eerst te denken aan een dagje dierentuin ofz maar dat vindt m'n vriendin denk ik niet zo heel leuk, dus als ik jou was zou ik haar doodgooien met kleine cadeautjes zodat je de hele dag dingetjes te geven hebt en dan gwn verder veel quality time hebben. Want samen zijn is t leukst en juist de kleine dingen maken haar dag

 

Reputatie 1
Badge +1

Ga gezellig samen de hond uitlaten. Er is vast wel een hond in de buurt. Of ga op pad om een leuk huisdiertje aan te schaffen, maar ik denk dat gewoon een film kijken ook al hartstikke leuk is hoor

Reageer