Valentijns topic

  • 14 February 2022
  • 20 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

    Fijne valentijnsdag😍allemaal in dit topic mag je een speciaal iemand een fijne Valentijn wensen maar ook iemand op het forum bijvoorbeeld.


20 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik zelf wens al mijn liefde aan @Julian12 😘😘😘

I love you

😍😍😍😍😍😍

Fijne Valentijn Julian

Kiss me😘😘😘

@wilhelmavemela  dan wens ik jou een fijne Valentijn ;) 

@wilhelmavemela @Lucassss  jullie ( en iedereen) ook fijne Valentijn en ik wens 'm natuurlijk ook 100% aan mn lieve Nico ❤️❤️❤️

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi alle liefs en goeds en Valentijntjes !!  :kissing_heart::heart_eyes:  ik mag weer op het grote net haha ;)  jij ook alle liefde en geluk en alles wat je maar kan wensen ! :kissing_heart:

Grtz en veel liefs Julian XXX

:heart_eyes::kissing_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi alle liefs en goeds en Valentijntjes !!  :kissing_heart::heart_eyes:  ik mag weer op het grote net haha ;)  jij ook alle liefde en geluk en alles wat je maar kan wensen ! :kissing_heart:

Grtz en veel liefs Julian XXX

:heart_eyes::kissing_closed_eyes:

Voor Valentijnsdag heb ik ook nog een gedichtje voor je geschreven Julian hier komt hij:

 

Gedicht (aabb)

Held

Jij bent mijn held.

Jij bent degene die mij elke ochtend belt.

Jij kan mijn wonden helen.

Jij zal mij nooit vervelen.

 

 

Als ik huil.

Maak jij je woorden vuil.

Om mij te troosten.

Laten we proosten.

 

 

Op jou.

Omdat ik zoveel van je hou.❤️

 

 

I love you❤️

 

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela zo cute 😘 

Zo mooi kan ik dat niet maar 

Daar rolt  een traan 

Waar zou dat op slaan 

Op een lief meisie dus laat die traan 

Van lieve gevoelens maar fijn gaan 

 

❤️

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Het kan niet altijd zijn zoals je wilt 

Ook als je gevoel het uit gilt 

En toch wil ik voor jou en iedereen en mij 

Dat ik elke dag weer denk: nu ben ik blij 

 

 

Be happy !!!

❤️😘

 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Ook mooi heel erg bedankt ik hou van je tot over mijn oren.

En nog een vraag waar haal je die coole profiel foto's vandaan? En bij mij rolt er nu ook een traan want van jou heb ik nu meerdere liefdesverklaringen gehad bij allemaal schreeuw ik in mijn hoofd oh my god oh my god en I love you

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  das van jungle book tekening lijk ik op.  I know van het gevoel heb k ook maarja forum ik zeg niet te veel meer kreeg laatst ook waarschuwing . Snap ik ook maar toch.  Maar in elk geval be happy en je vind de love echt ! 

Grtz liefs en XXX Julian 

❤️😚😘

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik schrijf ook gedichten in de topic:

Gedichten delen

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +19

Ik schrijf ook gedichten in de topic:

Gedichten delen met anderen

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik corrigeert mezelf even

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela ik reageer maar alles wat ik naar je stuur word gecheckt. Ik hou me aan de regels.  Be happy en ik wil je niet verdrietig maken dus het blijft zo als het is.  Kus hugs en knuffels. We blijven best forum friends 😊 meer mag niet en kan niet. Ik begrijp de regels wel maar het gevoel is soms moeilijk

 Kus hugs en knuffels. 😚

Julian

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela ik reageer maar alles wat ik naar je stuur word gecheckt. Ik hou me aan de regels.  Be happy en ik wil je niet verdrietig maken dus het blijft zo als het is.je maakt me niet verdrietig je maakt me blij.  Kus hugs en knuffels. We blijven best forum friends 😊 meer mag niet en kan niet. Ik begrijp de regels wel maar het gevoel is soms moeilijk me to

 Kus hugs en knuffels. 😚

Julian

kiss me:heart_eyes::kissing_heart::kissing_closed_eyes::kissing_smiling_eyes::kiss::love_letter::cupid::heart::sparkling_heart::heartpulse::blue_heart::gift_heart::revolving_hearts:

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  ik vrolijk helemaal op als ik iemand dus jou ook blij maak 😉 fijn ! Ik heb ook ff bij de andere gereageerd zodat je weet hoe dat er uit zag ik dacht maak haar ff aan het lachen haha,😉

❤️😚

Reputatie 7
Badge +19

welke andere?

Reputatie 3
Badge +1

ik heb niks gedaan

met valentijn aleen gestoeit met me matties en mensen gevraagd of ze een valentijn hadden

ma ik heb nog niet ik ben een klein beetje pussy

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb niks met valentijn gedaan, alleen ik hoop dat er ooit een valentijn komt met mijn crush😍

Ik wens iedereen een vrolijk Valentijnsdag 

Ik hoop ook dat @wilhelmavemela en @Julian12bij elkaar komen, want jullie zijn voor elkaar gemaakt 

 

Groetjes van Zelle

Ps

Ik heb niks gedaan bij Valentijn 

Ik durf geen briefje in zijn la en jaszak te stoppen 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wens iedereen een vrolijk Valentijnsdag 

Ik hoop ook dat @wilhelmavemela en @Julian12bij elkaar komen, want jullie zijn voor elkaar gemaakt 

 

Groetjes van Zelle

Ps

Ik heb niks gedaan bij Valentijn 

Ik durf geen briefje in zijn la en jaszak te stoppen oh wat jammer je kan het toch anoniem doen?

Thanks hoop ik ook alleen beetje jammer van de regels

Ik heb niemand. Ik ben single. 

-TheMightySlayer <3

Reageer