Vraag

Valentijn vraag ❀

  • 12 February 2022
  • 20 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Heyyy

Zoals jullie waarschijnlijk al weten is het maandag valentijn!!!!

Mijn vraag is dus: Gaan jullie iets speciaals doen voor je lief/crush? zo ja wat?

Laat het maar weten!! alvast bedankt

xx


20 reacties

Hoooi ☺️ ja wil ik ook graag maar k weet nog niet helemaal iets. Zit te denken aan samen hun hond uitlaten en dan ergens iets leuks verstoppen hij wil nog een zwart polsbandje met groene en rode streepjes. Dus die scoor ik dan morgen en geef ik maandag denk k verstopt achter een boom ofzo. Zou dat wat zijn ? 

Lieve groetjes Ellen -xxx-.Β  Β 

Ps ga jij ook iets leuks doen? ☺️

Β 

Β 

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou graag wat willen doen, maar heb ook geen idee wat en ben ook te bang om iets te doen/vragen

we gaanschaatsen en ik heb een bos bloemen voor mijn vriendin gekocht ^^

Ik zou graag wat willen doen, maar heb ook geen idee wat en ben ook te bang om iets te doen/vragen

als je al met degene hebt, zou ik gewoon wat leuks kopen; chocola of bloemen

zo niet, gewoon een brief met een leuke tekst of zelfbedacht gedichtje kan altijd. Ik zou wel je initialen achterlaten of iets waar ze/hij een hint van krijgt wie het heeft gestuurd.

En een angst is iets om te overkomen, gewoon doen zou ik zeggen. Dat deed ik ook na een week lang wakker liggen en nu heb ik een vriendin ;).

Ik hoop dat dit helpt en alvast veel succes!Β  Β  Β  Β  Β  Groeten van T

Reputatie 7
Badge +4

Ik was van plan om weer contact te zoeken met een hele goede vriendin maar twijfel nog teveel wat ik haar zou moeten zeggen.
We waren 4 jaar bevriend en in de zomervakantie knuffelden steeds en soms een kusje, maar we waren wel gewoon vrienden. Tot ze na de zomervakantie afstand nam omdat ik teveel vertelde over mijn depressies,Β zelfmoordgedachten en shit dus ja sindsdien eigenlijk al geen contact meer gehad.

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

Vervelend voor je als het echt een goede vriendin is zou ze dat echt niet doen ik hoop het beste voor je

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ik zou graag iemand wat geven maar heb geen vriendinΒ 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil ook wat doen alleen degene die ik leuk vind die ken ik dus niet in het echt want hij is net als ik een forum gebruiker het enige wat ik kan doen is hem heel veel kusjes sturen

Reputatie 5
Badge +3

Hoooi ☺️ (….)

Lieve groetjes Ellen -xxx-.Β  Β 

Ps ga jij ook iets leuks doen? ☺️

Β 

Β 

Hihih ja

Nee,Β  een ik verwacht ook niks.Β  Behalve misschien een prank ofz

Reputatie 7
Badge +9

Het meeste wat ik kan doen is een briefje in haar kluisje stoppen haha. Ik ben te verlegen om meer te doen.Β 

Wat ik wel ga doen is iets kopen voor mijn moeder, want zij zei laatst dat zij iets wilde voor valentijnsdagΒ 

Reputatie 5
Badge +3

Cute:heart_eyes:

Ik denk een briefje schrijvenΒ 

En in zijn jaszak doen

Hopelijk geen verkeerdeΒ 

Want er zijn tΓ© veel zwarte jassenΒ 

Reputatie 5
Badge +2

Ik ga niks bijzonder doen k denk gewoon een beetje genieten van quality time❀

Reputatie 3
Badge +1

nee want mijn crush zit in een relatie helaasΒ 

Reputatie 5
Badge +2

Oei, ik zou anders je kan ook valentijn vieren gewoon met vrienden enzo probeer er een leuke dag van te maken onder vrienden en ik denk da je ooit nog iemand ga vinden die om u geeft. πŸ˜‰πŸ˜‰

Nou ja ik woon nu op Bonaire dus ik ga morgen als eerst duiken met me vriendje en daarna een strandwandeling maken

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil ook wat doen alleen degene die ik leuk vind die ken ik dus niet in het echt want hij is net als ik een forum gebruiker het enige wat ik kan doen is hem heel veel kusjes sturen

Β 

heel cute 😍😍😍

je bent echt cute 😘

Β 

XX MCES 😊😊

Reputatie 7
Badge +7

Hoooi ☺️ ja wil ik ook graag maar k weet nog niet helemaal iets. Zit te denken aan samen hun hond uitlaten en dan ergens iets leuks verstoppen hij wil nog een zwart polsbandje met groene en rode streepjes. Dus die scoor ik dan morgen en geef ik maandag denk k verstopt achter een boom ofzo. Zou dat wat zijn ? 

Lieve groetjes Ellen -xxx-.Β  Β 

Ps ga jij ook iets leuks doen? ☺️

Β 

Β 

Β 

Ellen ik vind jou ook heel cute 😍

Cutie

Β 

XX MCES 😊😊

Reputatie 7
Badge +7

ik gaf mijn vriendin chocolade bonbons, veel rozen en veel meer. Ik hou zo veel van haar😍😍😍😍

Β 

XX MCES 😊😊

Reageer