Vraag

Valentijn. Hulp nodig !!

  • 13 February 2022
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo allemaal dus…

Ik ben een meisje 13 jaar 

Het is dus namelijk bijna valentijn en er is dus een jongen ( laten we hem “bart” noemen) En Bart is dus heel erg hot maar hij zit in een andere klas als mij en we praten bijne nauwelijks tegen elkaar soms als ik in de bsu zit ( waar Bart ook in zit) kijken we weleens naar mekaar maar ik ben echt heeel erg verliefd op hem mijn vraag is dus: Zou ik stiekem een valentijns kaart in zijn boekentas steken of niet?

ALVAST BEDANKT!!!! xx


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Doen zou ik zeggen dan weet hij dat hij een aanbidder heeft

Maar wie? :) ik zou lekker doen wat jij wilt het is jouw crush en niet de mijne veel plezier en graag vertellen hoe het afloopt

Groetjes mij

Reputatie 3
Badge +1

ik zou het hem gewoon vertellen als je dat echt niet durft dan zou ik hem een briefje geven met misschien je nummer of je snap

Bij Valentijn mag je anoniem iemand een brief sturen! Dit is dus het perfecte moment! Zorg wel dat je het, als je dat wil, ook echt anoniem kan doen en dat hij het niet per ongeluk ziet ofzo. Je kan ook altijd andermans hulp inschakelen op school, misschien van een vriend(in) bijvoorbeeld.

Succes en veel plezier!

Lucas

Reputatie 5
Badge +3

Heyy het was vandaag dus school en ik heb de brief niet gegeven want mijn beste vriendin heeft het gezien en ze zei dat ik het maar beter niet moet geven want anders gaan ze mij uitlachen dus:sweat:

Wat wil je nu verder gaan doen? 

Hoi misschien kun je het een keer buiten school aan hem geven of in de bus doen? Het is jammer als je een leuke brief hebt gemaakt en je kunt hem niet sturen. Zou je dat kunnen?

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 5
Badge +3

Ik weet niet …
Miss moet ik er gwn mee ophouden

Reputatie 7
Badge +19

Ik weet niet …
Miss moet ik er gwn mee ophouden

Nee niet doen. kom op je kan het!!!

Reageer