Valentijn?!?!?!? HELP!!

  • 6 February 2017
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okee dus kheb dus met de liefde van mn leven en zal alles voor haar doen ( en klinkt miss ongeloof waardig maar voor mij is zei de ware )

Okey tis dus bijna valentijn en ik zat te denken een grote pluche teddy beer van 135 cm voor haar te kopen is dit een goed idee of heeft iemand anders wat leuks bijv betere cadeautjes of een leuke date ofs iets ? Trouwens ik ben 15 en zij word volgende maand 15

6 reacties

Die teddybeer is al een heel leuk idee ik zou dat gewoon kopen. Als je echt nog voor andere dingen wilt gaan zoeken kan je ook parfum of een sieraad voor haar kopen.
Ga maar voor die tedybeer, maar iets leuks doen met haar is natuurlijk ook een optie.
Dankjullie wel ?
Hee,

Ehm, ik zou niet gaan voor de teddybeer, ik vind het een erg groot, maar leeg gebaar. Koop iets voor haar dat ze graag wil, of iets dat een speciale betekenis voor jullie heeft (bijv. een blauwe hoorn omdat die in het restaurant van jullie eerste date hing) of maak iets voor haar (Liefdesbrief, een lied, kaart)

Qua date zou ik zo snel niks weten. Schaatsen in een ijshal, of misschien in de zomer fruit plukken ofzo ^^
Hey Anoniempjuuhh (mag ik je Emiel noemen??)

als zij echt de ware voor jou is zou ik een ring voor dr kopen. dan kan je bijvoorbeeld zeggen: jij bent de ware voor mij en deze ring is een belofte dat ik je ooit zal trouwen

Wacht evenĀ 

Ben je met jezelf aan het chatten?

Reageer