Vraag

val op oudere jongens

  • 24 April 2023
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi hoi, ik ben een meisje van 12 en ik heb een vraagjee.... ik val dus op jongens ouders dan mij dus bijvoorbeeld van 20 jaar of ouder maar niet boven 30 jaar. en ik val ook op jongens van me eigen leeftijd maar wel minder Weet uemand hoe dit heet? Dankjewel alvast❤️


6 reacties

Ik weet niet hoe je dit noemt en of hier een speciale naam voor is, maar ik zou je toch een tip willen geven… en dat is toch iemand van een beetje je eigen leeftijd zoeken. Oudere jongens zijn vaak al veel verder en kunnen ook misbruik van je maken, dit kan dan weer voor veel problemen zorgen.

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet hoe je dit noemt en of hier een speciale naam voor is, maar ik zou je toch een tip willen geven… en dat is toch iemand van een beetje je eigen leeftijd zoeken. Oudere jongens zijn vaak al veel verder en kunnen ook misbruik van je maken, dit kan dan weer voor veel problemen zorgen.

Ik zou wel willen dat ik dit kon veranderen alleen het kan niet...

Reputatie 4
Badge +3

hoihoi! , ik wil niet vervelend klinken maar het is gwn zo yk dus neem dit niet als persoonlijke aanval. je bent nog maar 12 en op je 12de zijn dat soort dingen vaak fases die je hebt voor een lange of korte tijd die gewoon weer weg gaan (soms ook niet natuurlijk maar eig 90% van de tijd wel) . en voor nu is mijn advies : zoek iemand van je eigen leeftijd . pas als je wat ouder bent en het is nogsteeds zo dan zou je het kunnen proberen , uit ervaring kan ik vaststellen dat dat wel echt beter is. dus vanaf je 16de zou je wel wat kunnen proberen maar houd wel echt rekening met loverboys enz (als je niet weet wat het is google maar ff ) want sommige dingen kunnen heel leuk lijken en heel naar eindigen zonder dat je het zelf ziet aankomen (met aanranding enz) wat ik zelf al veel ervaren heb met mijn vrienden + met mezelf 1x.
dus altijd wat voorzichtig doen graag. en niet iedereen is zo slecht gelukkig :) , heb zelf nu ook een oudere vriendin waar gwn niks mis mee is . maar wel gwn wat oppassen met oudere jongens/mannen

Reputatie 2
Badge +1

Is heel gewoon, geniet gewoon van t flirten en de aandacht.....mocht je nudes gaan sturen wel zonder gezicht. Mannen vallen ook op jonge meiden hoor........is niet per se pedofilie. Maar jij komt nu vruchtbaar te zijn. Een vrouw is tussen haar 17e en 27e op haar sexuele hoogte punt....mannen tussen de 30 en 50. Zolang t maar niet echt srxen word is dr toch nix mis mee

Reputatie 4
Badge +3

Is heel gewoon, geniet gewoon van t flirten en de aandacht.....mocht je nudes gaan sturen wel zonder gezicht. Mannen vallen ook op jonge meiden hoor........is niet per se pedofilie. Maar jij komt nu vruchtbaar te zijn. Een vrouw is tussen haar 17e en 27e op haar sexuele hoogte punt....mannen tussen de 30 en 50. Zolang t maar niet echt srxen word is dr toch nix mis mee

hier ben ik het heel erg mee eens maarja het risico van loverboys is ermee wel redelijk hoog . als je veel jonger bent ben je veel kwetsbaarder en makkelijker te gebruiken zonder dat je het zelf weet dus daar komen ze op af. dus wees voorzichtig :))

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey, vele meiden hebben dit hoor. Dit kan ook komen door daddy issues, dat heeft te maken dat je je mogelijk niet veilig hebt gevoelt bij je daadwerkelijke vader en daarom eigenlijk een beetje opzoek gaat naar iemand die die rol voor jou kan innemen. Of omdat je gewoon nooit een hechte band met hem gehad hebt.

 

Er is niks mis mee, wel wil ik zeggen vele jongens van die leeftijd zijn enkel opzoek naar seks en houden niet daadwerkelijk van je, als je 16 bent zou ik pas beginnen met jongens daten die ouder zijn, dan is het ook legaal.

 

Als je toch ouder wil daten, hou het dan bij jongens van max 17 het liefst 15-16. Als je wel iemand tegen komt die je echt heel leuk vind maar eigenlijk wat te oud is nog, vertel dat tegen dat persoon en als die echt van je houd wacht hij heus wel.

 

Als je niet kan wachten, wacht met een seksuele relatie met oudere jongens tot je 16 bent, iemand die echt van je houd heeft dat voor je over.

 

Mijn vriend zelf is 6 jaar ouder en ik ben 16, hij zou ook nu wel 6 jaar voor mij wachten als ik dat nodig heb. En ik heb ook wel in jouw situatie gezeten, dus ik heb ervaring. ((:

 

Pas goed op jezelf, hopelijk heb je hier wat aan gehad ❤

Reageer