Vakantievriendje

  • 15 April 2018
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb meegedaan met een uitwisseling naar Spanje afgelopen week. Daar had ik wel een beetje een band met een spaanse jongen en een paar knuffels gegeven, maar meer niet. Nu ben ik thuisgekomen en hebben we een hele avond contact gehad. Nu blijkt dus dat we elkaar allebei heel leuk vinden. Maar ik heb bindingsangst en ben bang dat ik er spijt van krijg dat ik gezegd heb dat ik hem leuk vind. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik me niet te veel aan hem wil hechten en nadat hun een week naar nederland komen (in mei) wil ik het uitmaken omdat ik het anders niet eerlijk vind voor ons allebei, hoe moeilijk het ook zal zijn. Maar ook vind ik nog iemand anders van mijn school erg leuk en hij mij misschien ook. Ookal denk ik niet dat het ooit iets zal worden, zit ik nu met 2 mensen in mijn hoofd. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

1 reactie

Mijn vriendje uit Spanje stuurt ook allemaal hartjes, terwijl ik een beetje terughoudend ben. Ik vind hem op moment nog niet echt leuk leuk en ik ben ook niet blij, terwijl ik dat eigenlijk wel zou moeten zijn.

Reageer