Vakantieliefde, verkering, break up

  • 7 November 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hoi allemaal,

 

Afgelopen vakantie heb ik iemand leren kennen en het klikte gelijk. Na 3 weken kregen we verkering enzo. Jammer genoeg woont hij helemaal in Groningen en ik in Limburg, groot verschil dus. Na 3 maanden is het uitgegaan door meerdere redenen waar ik het liever niet over heb. Ik houd nog steeds van hem en kan niet boos op hem zijn. Sinds het uit is heb ik moeite met slapen en concentreren, op school heb ik slechte cijfers, ben ik emotioneel en ik heb slecht gewoontes ook weer opgepakt. Mijn vriendinnen zeggen dat ik te goed voor hem ben en dat hij een idioot is enzo maar dat doet pijn want ik houd zoveel van hem. Ook ben ik sinds het uit is echt heel erg aangekomen waar ik ook best moeite mee heb. Weet iemand wat ik kan doen?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Anoniem008 

 

Het verwerken van verkering en exen is heel lastig. Een gebroken hart is nou eenmaal geen pretje... Wat voor mij werkte was muziek en dingen verwerken en niet uit de weg gaan. Je verwerkt dingen niet door afleiding te zoeken bij vrienden of jezelf af te leiden met hobbys.

 

Ga opzoek naar jouw manier van verwerken. Ik persoonlijk verwerk veel in m'n slaap en droom dan veel. Misschien is huilen jouw manier, sport, dans... ga na wat je man doen zodat het beter gaat.

 

Het is oke om te huilen... het is oke om het allemaal even over je heen te laten komen zolang je maar weer positief kan zijn. Verwerken gaat niet van de een op andere dag... het kost tijd

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt... sterkte

Reputatie 7
Badge +17

Breakups zijn altijd kut en het is normaal dat je je daar een tijd klote door voelt. Er staat natuurlijk geen tijd voor maar toch, na 3 maanden wordt het wel een klein beetje tijd dat je je er overheen gaat zetten.

Denk nog eens goed na waarom het fout ging. Het zal best dat jullie ook leuke tijden hebben gehad maar om de een of andere reden pasten jullie dus niét bij elkaar.

Het beste is ook om hem te ontvolgen/blocken op alle social media. Ga ook niet telkens foto’s van jullie samen bekijken mocht je dat nog doen. Eigenlijk moet je doen alsof hij niet meer bestaat. Je bent nu nog een soort verslaafd aan hem (‘Ik houd nog van hem’) en daar moet je nu van afkicken. Je zou bijvoorbeeld een lijstje kunnen maken met al zijn negatieve kanten. Telkens als je aan hem moet denken kun je dat lijstje erbij pakken.

Over een breakup komen is lastig maar het kan echt wel. Je zult er wel wat voor moeten doen. In je verdriet blijven hangen heeft geen zin.

Heel veel succes. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

 

Reageer