Okee hoii
Ik denk gaat dit heel dom klinken maar ik begin bij het begin ff.
Dus ik was op vakantie en ik had een vriendin gemaakt (ik noem haar even I) Dus I heeft een grote broer en die is 13 (we noemen hem even S) Ik ben ook 13 btw. Dus de hele vakantie was ik met hun en etc etc.
Ik moest een week eerder naar huis dan S en I, toen ik naar het vliegveld ging appte ik echt de hele tijd met S, maar ook de hele tijd.
Een paar uur toen ik al thuis was appte S van ‘ik vind je leuk’ (ik vond al echt de hele vakantie S leuk) ik zei toen ook ik vind je leuk en ja.
3 dagen later, hij appt mij niet meer echt, ik app hem ook niet want miss is hij bezig ofz en ja. Ik ben bang dat hij mij niet meer leuk vind ofz, het klinkt heel dom mr ja um dus.
Op I haar snap verhaal zag ik dus dat ze z’on foto dump dee en er was een foto van S en nog een meisje, dat meisje had haar arm om S heen en ik voel me echt onzeker ofz het klinkt zo dom mr als je ooit zo iets hebt mee gemaakt dan denk ik snap je het wel.
Mr wilt iemand mij helpen van wat ik kan doen, of hoe ik een gesprek kan hebben met S ofz..
Nou als je help dan dankjee<33
xxx a nobody