Skip to main content

Okee hoii

Ik denk gaat dit heel dom klinken maar ik begin bij het begin ff.

Dus ik was op vakantie en ik had een vriendin gemaakt (ik noem haar even I)  Dus I heeft een grote broer en die is 13 (we noemen hem even S) Ik ben ook 13 btw.  Dus de hele vakantie was ik met hun en etc etc.

Ik moest een week eerder naar huis dan S en I, toen ik naar het vliegveld ging appte ik echt de hele tijd met S, maar ook de hele tijd. 

Een paar uur toen ik al thuis was appte S van ‘ik vind je leuk’ (ik vond al echt de hele vakantie S leuk) ik zei toen ook ik vind je leuk en ja.

3 dagen later, hij appt mij niet meer echt, ik app hem ook niet want miss is hij bezig ofz en ja. Ik ben bang dat hij mij niet meer leuk vind ofz, het klinkt heel dom mr ja um dus.

Op I haar snap verhaal zag ik dus dat ze z’on foto dump dee en er was een foto van S en nog een meisje, dat meisje had haar arm om S heen en ik voel me echt onzeker ofz het klinkt zo dom mr als je ooit zo iets hebt mee  gemaakt dan denk ik snap je het wel.

Mr wilt iemand mij helpen van wat ik kan doen, of hoe ik een gesprek kan hebben met S ofz..

Nou als je help dan dankjee<33

xxx a nobody

Heyy, ik snap dat dit moeilijk is. Ik zal gewoon naar hem appen heey hoe gaat het en kijken of hij je negeert en het gesprek laat stoppen. Als hij dit doet is hij het niet waard. En moet je hem gewoon laten gaan, xx

Je klinkt niet dom hoor. ‘Vakantieliefdes’ kunnen leuk zijn maar meestal duren die ook niet langer dan de vakantie zelf. Ook dat je meestal niet bij elkaar in de buurt woont maakt het niet makkelijker.

Dus ja, je kunt hem nog een berichtje sturen maar als hij je blijft negeren moet je helaas accepteren dat het niks wordt. Dan is hij het idd niet waard.

Heyy, ik snap dat dit moeilijk is. Ik zal gewoon naar hem appen heey hoe gaat het en kijken of hij je negeert en het gesprek laat stoppen. Als hij dit doet is hij het niet waard. En moet je hem gewoon laten gaan, xx

okee dus ff update, hij is echt heel geïrriteerd enz en hij praat niet meer met me dus ik weet nu echt niet wat ik nu moet doen

Reageer