vakantie met nicht


Badge

Bam ik ga het snel vertellen want ik wil jullie tijd niet verspillen.

 

aankomende herfstvakantie ga ik dus naar egypte, voor het eerst hoef ik niet met mijn ouders op 1 hotelkamer (ben 14 dus mag ook eindelijk wel) maar 1 hotelkamer in m’n eentje is beetje duur, dus ik deel hem met mijn stiefnicht (17) we slapen ook in 1 bed. Best blij mee want wij kunnen wel met elkaar om gaan, ik ben alleen een geile puber en zij is een knappe meid met een mooi lichaam dus ja je weet het zelf ook wel. Alleen met pasen zag ik haar weer sinds november en ik ben best veranderd. En mijn nicht die zat helemaal aan me en flirte ook met mij en die legde bijvoorbeeld haar hand op mijn bovenbeen en niet aan de zijkant maar echt richten mijn penis. Dus ik heb een probleem je zou kunnen zeggen dat ik seksuele aantrekkingskracht naar haar heb en zij denk ik ook naar mij.

Nou ik denk dus dat er dan wat tussen ons gaat komen en dat hoop ik ook wel, dus zou ik dan een pakje condooms meenemen?


10 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, officieel van de wet is seks onder 16 jaar als verkrachting bestempeld. Waarom moet je mij niet vragen maar het is zo.  Maar als je het toch doet doe het dan zeker met condoom want ik denk niet dat je een kind wilt op je 14de

Badge

Hey, officieel van de wet is seks onder 16 jaar als verkrachting bestempeld. Waarom moet je mij niet vragen maar het is zo.  Maar als je het toch doet doe het dan zeker met condoom want ik denk niet dat je een kind wilt op je 14de

Nee hoef niet een kind op mijn viertiende

Reputatie 7
Badge +9

Ja, het is incest illegaal en je bent 14.

Dus doe het gewoon niet.

Meer is er niet over te zeggen

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. en 4. Reacties op het forum zijn positief.

Reputatie 1
Badge

Ja, het is incest illegaal en je bent 14.

Dus doe het gewoon niet. Hou je tengels bij je thuis.

En je pik ook.

Meer is er niet over te zeggen

Het is geen incest want het is z’n stiefnicht maar nogsteeds wel illegaal

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Het is inderdaad zoals hierboven geschreven is illegaal. Maar ze controleren volgens mij niet echt erop.

Groetjes!!!

Reputatie 7
Badge +9

Ja, het is incest illegaal en je bent 14.

Dus doe het gewoon niet.

Meer is er niet over te zeggen

Het is geen incest want het is z’n stiefnicht maar nogsteeds wel illegaal

Oh ja sorry ik keek naar de titel stiefnicht ging eff over mn hoofd

Reputatie 4
Badge +3

heyhey , het is illegaal maarja je moet het zelf maar weten ig . ik zou zeker voor de zekerheid wel condooms meenemen maarja natuurlijk raad ik je het helemaal niet aan om seks te hebben op je 14de

Reputatie 7
Badge +15

lijkt mij niet zo verstandig… ookal is ze misschien alleen je stief nicht, ik zou het niet doen.. + het is illegaal…

 

en ja, je kan prima condooms meenemen, maar ik zou zorgen dat je ze niet hoeft te gebruiken… 

 

Mij_Niet_Gezien

 

 

Niet doen lijkt mij, het is verboden dus alleen daarom al nooit aan beginnen. 

Reputatie 3
Badge +1

Iedereen schreeuwt meteen van de daken dat het illegaal is, maar dat ligt iets complexer. Je stiefnicht is 17, jij 14. Officieel is dit bij de wet verboden, máár omdat je stiefnicht nog geen 18 is, wordt sex ‘tussen leeftijdsgenootjes’ in de basis door de wetgever niet als ontuchtig gezien, zolang het natuurlijk om een normale gelijkwaardige relatie draait en met wederzijds instemmen. Het is dus op papier wel strafbaar, maar wordt niet per se als ontuchtig gezien en er wordt pas vervolgd als er een klacht wordt ingediend (het zogenaamd klachtdelict). Ook is je stiefnicht geen bloedsverwant van jou, dus van incest is officieel ook geen sprake.

 

 

Maaaaaar, ik ben het zeker met de andere eens, dat dit niet verstandig is. Zulke relaties binnen families kunnen aardig verkeerd uitpakken en veel gedoe met zich meebrengen. Stel dat het uitkomt. Jullie worden bijvoorbeeld ontdekt of zij verteld het (na een tijdje), dan verandert de hele familiedynamiek en dat lijkt me niet de bedoeling. En zelfs als jullie voorbehoedsmiddelen gebruiken, bestaat er altijd een risico op zwangerschap. Stel je voor. Dat valt niet uit te leggen.

 

Dus ik wou je dit zeker af willen raden, doe gewoon maar niet hoe verleidelijk het ook is. Maar ik wou wel een kleine nuance plaatsen bij de bovenstaande reacties. Ik zou echter wel de condooms meenemen stél dat het toch zo loopt. Je kunt ze beter bij je hebben dan het dan onveilig te doen. Maar ik zou seks binnen de familie altijd afraden.

Reageer