Uw advies wordt gewaardeerd!

  • 12 January 2018
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus dit is het volledige plakje ham (verhaal):

In klas 1 werd ik als een klein, jong en onzeker bruggertje verliefd op een meid uit de klas. We praatten redelijk veel met elkaar. Maar omdat ik zo onzeker als de pest was kwamen de woorden "Ik ben verliefd op je." Nooit echt uit mijn mond. Ik heb daar nu zeer veel spijt van. Ik zit nu in de derde klas en ja, ik ben nog steeds verliefd. Alleen om na 2 jaar niet gepraat te hebben ineens op haar af te lopen en zeggen dat ik al 3 jaar lang op haar verliefd ben is denk een tikkeltje vreemd. Maar ik zou ook niet weten hoe ik uberhaupt weer in contact zou kunnen komen met haar.

Dus hierbij de vraag aan alle gezellige mensjes op deze site: Hoe kom ik weer in contact met haar?

Want als ik eenmaal weer goed met haar praat dan heb ik denk nu wel de ballen om gewoon tegen haar te zeggen dat ik haar leuk vind.

1 reactie

Stap in de pauze een keer op haar af, ik snap dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar als jullie in de 1e veel hebben gepraat is het denk ik niet vreemd of zo. En dan vragen (of vertellen) om weer wat contact met elkaar op te nemen. En als je een start van het gesprek zoekt, vraag naar huiswerk of toetsen van een docent die zij ook heeft. Of vraag haar eerst of zij die ene docent ook heeft.

Veel succes

Reageer