Skip to main content
Vraag

UPDATE: verliefd op docent!!

• December 19, 2025
  • 0 reacties
  • 89 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, 

Dit is Flashey weer met een nieuwe update over mijn AK-docent. En inderdaad, hij was eerst mijn stagiair maar hij is nu komen werken. Leuk natuurlijke en ik heb hem ook gekregen als docent maar ook heel verwarrend.

Ik leg uit waarom.

Ten eerste weet ik echt 100% hoe verkeerd het is om met een meerjarige te zijn als je minderjarig bent en ik accepteer alle regels dus no worries, er is niks strafbaars gebeurd!

Maar ik wil wel zeggen dat ik echt mega verliefd ben op hem. Het is alleen maar meer geworden, ik ben inmiddels 15 jaar en het gaat maar niet weg! Elke woensdag en donderdag werkt hij bij ons op school en ik zit altijd bij hem voor studie tijd en zo. Donderdag heb ik ook AK.

Maar goed, wat er was gebeurd was natuurlijk: ik had een weddenschap met hem om een chocolade reep dat hij een quiz niet kon winnen. Helaas heb ik verloren maar hii zei: Nee joh je hoeft geen reep te kopen, jij hebt het geld harder nodig. En ik zei nee want ik verdien ook al geld hoor als artiest (ik ben een artiest met 300 luisteraars lol) en toen zei hij oh ja dat is waar. En toen ging hij helemaal zeggen dat ik hem later moest op zoeken en dat hij een Rolex voor me had als ik maar van school af was. Ik mocht hem niet vergeten, gaat me ook nooit lukken. Ookal denk ik dat dit grapjes zijn, ik denk soms dat hij flirt. Zoals toen hij zei dat hij mijn haar leuk vond, en hij me een kerstkaart gaf deze week (ookal gaf hij de hele klas) met de een pin van een zonnetje (die op mijn tas zit als een soort sign) en de tekst: Lieve Flashey (tuurlijk niet mijn echte naam) jij krijgt deze pin omdat je zo straalt als een zonnetje met je rustige uitstraling. Hij zei dat hij het lief vond toen ik een reep gaf etc etc.

Ik ben zo verliefd op hem ik heb zelf mijn knuffeltje weg gedaan helaas omdat ik dacht dat het beter was ookal mis ik dat ding enorm (ik maak mis een nieuwe). En ik mis hem als ik hem niet zie

Nogmaals: ik accepteer echt alle grenzen!!

Maar ik weet niet wat ik moet doen

Ik voel me zo schuldig…