update over de jongen!

  • 2 December 2023
  • 0 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii, even een update:

Die jongen had zondag gevraagd of ik wilde afspreken, maar ik was bij familie en kon niet zomaar weg, dus had nee gezegd. Ik had een beetje het gevoel dat hij boos was dus voelde me niet zo fijn. Dinsdag vraag ik aan hem of hij wat wilde doen, maar daar kwam uiteindelijk niks van. Woensdag stuurde hij zo'n gaar ding door van 'wat zou je doen als we samen in een kamer waren' dus ik stuur dat naar mn vriendinnen door. Zij zeggen dat ik gw moet antwoorden: of 3 knuffelen of 4 vechten. Dat was op het moment wel grappig, dus ik stuur van dat gesprek tussen mn vriendinnen als screenshot naar hem door. Blijkbaar kwam dat niet helemaal goed aan, en hij vondt het raar dat ik over dit soort dingen praat met mn vriendinnen (???). Beetje kutvibes dus maar uiteindelijk ging het vrijdag weer beter. 

 

Maar dus nu al een week sinds ik hem heb ontmoet en nogsteeds hebben we niet afgesoroken of iets gedaan ofzo, hoewel hij het vorige week wel vroeg. Hebben jullie misschien tips? Wat moet ik zeggen? Zal ik iets zeggen als: wil je nog afspreken of laten we het zo?


0 reacties

Geen reactie

Reageer