Skip to main content

update kaas: (snap jongen)

• May 14, 2025
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Oké als je mijn eerdere bericht hebt gezien, leuk dat je weer leest!

Hij vond mij dus wel aardig en vroeg of ik ooit eens een spelletje wilde doen, dat resulteerde in een paar keer afspreken. En ineens ging hij raar met mij flirten en ik voelde me echt erg ongemakkelijk. Op school ben ik een soort muur elke keer als ik zijn richting in kijk en glimlach, kijkt hij weg, geen reactie. Ook praat hij nooit tegen mij en ineens na schooltijd moet ik aandacht voor hem hebben?! En voordat je denkt, hey het kan ook zijn omdat hij wat onzeker is? Dat kan bijna niet want hij had ook al eerder met mijn vriendin gepraat en zelfs gevraagd of zij zijn vriendin (als in meer dan vrienden) wou worden (meerdere meiden uit de klas). Lang verhaal kort, we hadden een misverstand en het moest allemaal maar mijn schuld zijn en toen was ik er klaar mee. Doei kaas!

wat is jullie standpunt op dit bericht? Laat het me weten. Groetjes!

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Hoiikhebhulpnodig! Wat een rot situatie zeg, dat klinkt echt verwarrend en ook behoorlijk ongemakkelijk voor jou. Het lijkt erop dat hij zichzelf misschien niet zo goed weet te zijn en daardoor onduidelijk en misschien wat respectloos met je omgaat. Flirten moet leuk en prettig zijn, en als jij je er ongemakkelijk door voelt, is dat een heel belangrijk signaal. Ook die rare wisselwerking op school en dan opeens aandacht buiten school, dat klinkt niet echt oprecht of eerlijk.

Dat hij ook bij meerdere meiden zoiets doet, zegt wel iets over hoe hij met relaties en vriendschappen omgaat, niet echt respectvol richting jou en die meiden. Het is heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en dat je er klaar mee bent. Je verdient iemand die duidelijk, eerlijk en respectvol is, en waar jij je fijn bij voelt. Dus mijn standpunt? Je hebt het helemaal goed gedaan door afstand te nemen en voor jezelf te kiezen. 

xx liefs Wolf 🐺