Vraag

uitwisseling & verliefde mensen

  • 19 February 2024
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier maar ik wil wel graag een vraag stellen. Misschien is het niet logisch wat ik vertel, maar dat vind ik zelf ook niet altijd.

er was voor onze klas pas een uitwisseling naar België waar je je voor in schrijven. Ik wilde dit graag en een goede vriend van mij wilde uiteindelijk ook wel mee. Het was allemaal heel leuk, en binnenkort komen ze ook weer hierheen. Er is alleen wel een dingetje. Ik ben een meisje en sommige mensen vinden het een beetje raar dat ik veel met een jongen om ga want het is niet mijn vriendje.  De beste vriendin van mijn uitwisselingsstudent was ook nog eens erg geobsedeerd met die vriend van mij. Mijn uitwisselingsstudent had dat gezien en we hadden het er wel een paar keer over. Even later, toen iedereen weer naar thuis was, hebben we hier nog over geappt. Mijn uitwisselingsstudent, haar vriendin en nog een andere vriendin van hun appen nu ook met die vriend van mij. Ze hebben ook een paar keer van elkaar gezegd dat ze op die vriend van mij verliefd zijn. Nu zeggen  er 2 van de 3 meiden dat ze hem niet meer leuk vinden. Ik geloof dat zelf niet echt, als je ziet hoe ze met hem appen en hoe ze in het begin deden. Hij gelooft het nog wel wat ze zeggen, maar is niet verliefd op een van de 3 meiden voor zover ik weet. Wij willen wel een grapje uithalen met die meiden als ze hier heen komen, omdat zij ook wel gekke dingen hebben gezegd en gedaan. Mijn vriend heeft bedacht dat het leuk is om te doen alsof wij een stelletje zijn. ik vind dit een erg leuk en grappig idee, en ik denk dat die meiden het ook wel grappig zouden vinden, alleen weet ik niet of ze het gaan geloven. Ik ben ook een beetje bang dat dat heel ongemakkelijk gaat worden. Het is niet dat ik dit niet wil, ik vind het namelijk hartstikke grappig maar het is meer wat er daarna gaat gebeuren. Het zou namelijk jammer zijn als ik hierdoor niet meer normaal naast hem zou kunnen staan. Ik wil ook niet dat er rare dingen gaan gebeuren als die meiden hier zijn. Heeft iemand nog handige tips ofzo?

Het is trouwens niet dat ik het allemaal heel stom vind en wat er gebeurt en dat ik dit niet wil want ik vind het allemaal hartstikke  leuk en die meiden zijn hartstikke leuk en grappig maar het moet niet te gek worden natuurlijk .

 

sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt😂


0 reacties

Geen reactie

Reageer