hoii ik en mn vriend hebben pas een maand maar we vinden elkaar al meer dan een jaar leuk (is lang verhaal enz). Mr het ging dus allemaal heel goed tot 2/3 dagen geleden toen hij uit het niets heel droog begon te doen. Ik heb nu meerdere keren gevraagd wat er aan de hand is en of hij boos op me is enz en hij zegt de hele tijd dat er niks is maar hij stopt niet met droog doen. Eerder appte hij mij bijna altijd eerst en ging altijd de gesprek beetje lijden en vragen stellen enz en nu niks. Ik weet nu gewoon echt niet wat ik moet doen want ik wou altijd met hem hebben maar als hij geen eens met me wilt praten hoeft het ook niet meer. Dus wat moet ik doen mensenn
Bladzijde 1 / 1
Gwn een goed en duidelijk gesprek met hem gaan houden. Gwn zeggen: ja ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan dus zeg het gewoon en ik vind dit echt niet chill. Dat soort dingen n beetje en gwn duidelijk aangeven dat je niet weet wrm hij zo doet, als hij zo door blijft gaan zou ik t uitmaken. Hoop dat dit duidelijk was :)
onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.