Vraag

Uitmaken of niet?

  • 5 May 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hoiii,

Ik heb dus een jongen rond november ontmoet hij was echt super aardig en alles wat ik ooit zou willen. Maar rond februari was het weer uit omdat ik dacht dat hij vreemdging en omdat hij jongens ging uitschelden omdat ze onder mijn tiktok hadden gecomment. Hij heeft mij na dat ik het uit heb gemaakt heel vaak geappt om een 2de kans en na ongeveer 2 maanden heb ik ja gezegd omdat hij alles had uitgelegd en ook gezegd dat hij nooit vreemd is gegaan en zijn ex talking stage jaloers wou maken met mij. Maar nu dat hij een 2de kans heeft gekregen van mij voelt het niet meer hetzelfde. Hij praat amper meer met mij en doet gewoon heel anders. Ik mis hoe hij als eerst was en ik wil gewoon dat het weer terug is als in het begin.

Ik weet niet of ik moet vragen hoezo hij anders doet, of ik het uit moet maken, of ik het moet laten en hopen dat hij weer normaal gaat doen, of verhuizen naar andere kant van wereld zodat ik helemaal niks meer hoef te zeggen. Ik zou advies heel graag waarderen omdat ik oprecht niet weet wat ik moet doen ❤


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja als t niet meer hetzelfde is is t miss beter

Reputatie 7
Badge +14

Ik zou eerst met hem praten voor dat je het uitmaakt. Laat hem uitpraten en dan weet je wat er aan de hand is 

Groetjes mij @anoniemxv

Reageer