uitmaken (of niet?)

  • 11 April 2024
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey hey, ik weer!

Ik weet dat mijn eerste topic ging over "zal ik het mijn ouders vertellen" en "vind ik hem leuk?". Ik heb daar een antwoord op.

Ik heb niets tegen mijn ouders verteld, waar ik blij mee ben. Ik wil het waarschijnlijk uitmaken.

In de eerste weken dat we verkering hadden, twijfelde ik af en toe "vind ik hem leuk?". Dat ging op een gegeven moment over. En nu zit ik al ongeveerย 3 dagen te denken "zal ik het uitmaken?"

Ik heb hem waarschijnlijk nooit eens leuk-leuk gevonden, ik heb mezelf overgehaald dat ik hem leuk vond. Maar ik erger me steeds meer aan hem. Ik heb vandaag nauwelijks met hem gepraat. Ik erger me aan zoveel dingen, innerlijk en uiterlijk (wat oneerlijk is, ik weet het), zoals zijn manier van doen en zijn haar en zijn gedrag en opmerkingen en echt veel.

Maar ik weet niet hoe ik het moet uitmaken. We waren eerst goede vrienden. En mijnย enige vriendin, is ook zijn beste vriendin. Eigenlijk third-wheelt ze nu (voor de duidelijkheid), maar ze vindt het niet erg zover ik weet.

Ik weet eigenlijk 100% zeker dat ik het wil uitmaken. Advies en/of soortgelijke verhalen zijn fijn. Dankjewel alvast.


4 reacties

Reputatie 7

Als je het wilt uitmaken, gewoon doen. Het uitmaken is beter dan dat je je steeds aan hem ergert. Misschien kun je op een rustig moment zeggen dat je het uit wilt maken, omdat jullie niet bij elkaar passen, of zoiets?

Reputatie 4
Badge +1

Als je het wilt uitmaken, gewoon doen. Het uitmaken is beter dan dat je je steeds aan hem ergert. Misschien kun je op een rustig moment zeggen dat je het uit wilt maken, omdat jullie niet bij elkaar passen, of zoiets?

Heel erg bedankt!ย 

Reputatie 4
Badge +1

Hey @OnbekendeAnnoniem1

Ik heb het voor de meivakantie uitgemaakt en daarna hebben we elkaar (na de vakantie) 3 dagen op school gezien en alles was gewoon goed denk ik. Bedankt voor je hulp!

Badge

Goedenavond,

Je moet doen wat je zelf prettig vind.ย 

ย 

Je hoeft dit onafhankelijke advies niet op te volgen maar kan altijd!

ย 

Groet,

Dhr Kees.

ย 

Reageer