Vraag

uitmaken of niet

  • 25 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Badge

ok dus, ik heb verkering met iemand al 4 maanden en ik heb gewoon die vonk niet weet je wel. En ik wil het wel uitmaken maar ben bang want mensen uit mijn leerjaar weten alles van iedereen en t is gwn vervelend want ben bang dat mensen dan mij gaan uitlachen en stom doen naar mij.

t is al eerder gebeurd dat ik tegen iemand zei gwn vrienden blijven maar toen ging iedereen steeds vragen waarom heb je het uitgemaakt terwijl we niet eens hadden.

 

nou dus ja

ik denk eigenljk wel dat ik het moet uitmaken, maar is gwn kut want hij heeft ook zo best wel duur armbandje enz voor me gekocht dus ja.


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Aww, wat een lastige situatie. Misschien kun je het met hem er ook over hebben of kijken wat er anders aan kan gedaan worden. Maar luister ook naar je gevoelens, want als je iemand niet leuk vindt en je laat diegene denken dat je hem of haar wel leuk vind doet dat nog veel meer pijn en is het nog moeilijker om uiteindelijk toe te geven en dan denkt die persoon dat je hem of haar gebruikt (Recente ervaring met een ex-crush 😅) Achteraf maak jij de beslissing. Het zou pijn doen in het begin maar je komt er wel overheen!

(PS, luister niet naar wat klasgenoten zeggen, zij mogen niet bepalen over jouw acties)

-Feesh

 

Reageer